שחק זאת בעצמך – תחרות משחקי DIY – תחרות #2

חינוך, חברה וקהילה

ב-15 ביולי 2021 פתחנו את עונת הקיץ עם סדרת תחרויות – תחרות אחת בכל 15 לחודש.
תחרות אחת כבר סיימנו, עכשיו אנחנו מכריזים על התחרות השנייה בסדרה.

בא לנו לפנק אתכם בפרסים ואת הקוראים שלנו במדריכים חדשים ומעולים.

למה, אתם שואלים? שאלה מעולה. הכל מוסבר במאמר הפותח את עונת הקיץ של בידיים ומציג את התחרות הראשונה בסדרה של תחרויות. התחרות ההיא תמה, אבל לנו יש עוד מלא פינוקים עבורכם.

בכל 15 לחודש נפרסם פה בבידיים, בפייסבוק, בניוזלטר ובאינסטגרם שלנו את נושא התחרות ואת הפרסים השווים שאנחנו מציעים. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב מדריך הקשור לנושא ומתאר משהו שעשיתם, קטן או גדול. אנחנו נשתף את המדריך שלכם בבידיים וברשתות החברתיות שלנו, ומאותו הרגע – אתם בתחרות. עליכם לאסוף את כמות ההצבעות הגדולה ביותר באמצעות הכפתור המגניב שהכנו במיוחד עבור התחרויות. יש לכם חודש שלם להגיש את המדריך ולהשתתף בתחרות ועוד שבועיים כדי לזכות בעוד הצבעות. בסוף החודש אנחנו נכריז על הזוכים המאושרים. ויש לנו תוספת קטנה: פרס המומחים – הפרס הזה יינתן כל פעם על ידי מומחים אחרים שבחרנו והוא איננו תלוי בכמות ההצבעות אלא באיכות התוכן.

**שימו לב: גם מדריכים ותיקים יכולים להשתתף בתחרות! כל שיש לעשות הוא להוסיף את המילים “שחק זאת בעצמך” לכותרת המדריך ולהתחיל לאסוף הצבעות!**

הארכנו את המועד האחרון להגשת מדריכים – יום חמישי ה-16/9 עד חצות.

כל הפרטים על התחרות הקרובה:

מקום ראשון: מדפסת תלת-מימד מבית היוצר של CREALITY בשווי 2,000 שקלים, מתנת חברת פריטק.

מקום שני + שלישי: פשוט נגרות – קורס נגרות אונליין מעולה בשווי 365 ש”ח של דור אמדשטיין, מתנת סטודיו קטע.

מקום רביעי + חמישי: חבילת בידיים הכוללת סטיקר איכותי לאוטו וחולצה עם הלוגו של בידיים.

פרס המומחים: הפתעה מתנת סטודיו9. פרס המומחים יינתן למדריך האיכותי ביותר ואיננו תלוי במספר ההצבעות.

איך משתתפים: כותבים מדריך בנושא משחקים, בין אם משחק שהמצאתם או העתקתם, מחומרים בשימוש חוזר או קנויים, ומשתפים אותו לפני ה-15 בספטמבר 2021. בכותרת המדריך יש להוסיף את שלושת המילים “שחק זאת בעצמך” כדי שנדע שהמדריך משתתף בתחרות. משתפים כמה שיותר ואוספים הצבעות באמצעות כפתור ההצבעות החדש שלנו עד ה-31/9. זהו היום בו נכריז על המנצח/ת בתחרות. חשוב לציין: גם מדריכים ישנים יכולים להשתתף בתחרות, יש להוסיף את המילים “שחק זאת בעצמך” לכותרת המדריך ולהתחיל לאסוף הצבעות.

**שימו לב: ב-15 בספטמבר תצא תחרות נוספת בנושא אחר, וככה כל חודש לזמן הקרוב. יש תקופת חפיפה של שבועיים בין תחרות לתחרות**

המאמר נכתב בלשון זכר אבל כמובן וכמובן שמופנה לכל המינים.

 

דוגמאות למדריכים:

לומדים (לא רק) נגרות – בונים משחק גומי-שולחן. מדריך של אסף צ’רטקוף

חרבות ספוג – מדריך של טל לוי

איך מכינים בובת תיאטרון ללא דבק? מדריך של נופר בן-אריה

 

עוד על הפרס הראשון:

מדפסת מבית Creality עם מקור פתוח והרכבה עצמית (כמו שבידיים אוהבת). מה הכוונה במקור פתוח? הכוונה שהמדפסת עובדת עם כל חומר גלם להדפסה מיצרנים שונים ולא מותאמת לחומר אחד בלבד מיצרן אחד מסוים.
קצת מידע טכני, למתעניינים:
מדפסת בעלת כיול אוטומטי, ראש הדפסה מודולרי להחלפה מהירה ומסך מגע צבעוני. כוללת בקר להדפסה שקטה וחיישן המשהה את ההדפסה כאשר נגמר חומר הגלם או בעת הפסקת חשמל. ניתן להדפיס באמצעות כרטיס זיכרון או חיבור USB למחשב. מגיעה עם אחריות לשנה. עלות המדפסת: 1,990 שקלים.

עידכון זוכים בתחרות – הכרזה 30/9/21:

בפרס המומחים, פרס הפתעה מתנת סטודיו9 שהשקיעו וקראו את כל המדריכים לעומק והעניקו את הפרס שלהם עבור המדריך האיכותי ביותר לדעתם. והוא… תופים…. המדריך של קהילת שדמאמא “שחק זאת בעצמך: המיתר הקרוע שהפך למשחק קליעה למטרה”. והרי לכם הסיבה לבחירתם: “המדריך הזה מוכיח שהדברים הכי פשוטים הם הכי מגניבים. כל אחד/ת יכול/ה לבנות את המשחק הזה בזמן קצר ומחומרים שאפשר למצוא בכל מקום. העובדה שהוא גם וגם פשוט היסטרית! למדנו כמה דברים חדשים על כלי נגינה בזכות המדריך. המשחק וגם כלי נגינה מזמינים מחקר, התנסות ושכלול מיומנויות בזמן קצר, כל זה תוך משחק חוויתי וכייפי שגם לנו בא לנסות! נתקפנו בתחושות נוסטלגיות כשצפינו באורי ודרור משחקים, לא כי שיחקנו במשחק הזה בעבר אלא פשוט כי הוא קורץ מהחומרים הכי טובים שיש. בקיצור מדובר בפרויקט “מייקרי” מעולה לדעתנו, שדמאמא אתם אדירים.” ואתם זוכים בקורס המקוון של סטודיו9 “קורס: נגריה בגן הילדים – נגרות וחינוך לעשיינות” בתוספת ערכת נגרות שתשלח אליכם. 
קישור לדף של סטודיו9 שתוכלו להתרשם מהם כמו שאנחנו מורשמים מהם כבר תקופה: https://bit.ly/3evFMfA
 
שדמאמא הם גם הזוכים במקום השלישי והמכובד עם המדריך שלהם שזכה ל-176 הצבעות. מספר יפה מאוד לכל הדעות! והם זוכים בקורס פשוט נגרות – קורס נגרות מקוון שילמד אתכם כל מה שיש לדעת על נגרות, מא’ ועד ת’. הקורס מתנת סטודיו קטע ומנחה אותו דור אמדשטיין הנגר התותח.
 
במקום השני והנהדר זוכה עומר אורבך עם 221 הצבעות שאסף המדריך שלו “שחק זאת בעצמך: מסלול מכוניות צעצוע לילדים”. הוא גם זוכה בקורס המקוון של סטודיו קטע.
 
זאת הזדמנות נהדרת להודות לסטודיו קטע ולדור אמדשטיין על הפרסים, על השותפות לדרך ועל האמונה. ולהזמין אתכם להיכנס לקישור ולקרוא עוד על הסטודיו: https://bit.ly/3k9sEhl
 
ובמקום הראשון האגדי זוכה לא אחרת מאשר הדס בן צבי אלופת האלופות שאספה 330 הצבעות והיא הזוכה הבלתי מעורערת עם המדריך המעולה שלה “שחק זאת בעצמך: חפש את המטמון “בהרכבה” עצמית”
הדס היקרה, את זוכה במדפסת תלת מימד מתנת Fritech – החברה מספר 1 בצפון למדפסות תלת מימד ומכונות חיתוך בלייזר. מגיעה לחברת פריטק תודה מיוחדת על האמונה בנו ובדרך שלנו ותודה ענקית על הפרס המדהים שהם תרמו. קישור לאתר שלהם: www.fritech.co.il
 
תודה לכל המשתתפים ותודה ענקית לספונסרים הנפלאים שלנו.

לתוכן זה נכתבו 3 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן