קורס: נגרות עם ילדים

בבית המלאכה

קורס נגרות מעשי לכל מי שחולמ.ת לעבוד עם ילדים בעץ בגן, בבית הספר, בקליניקה וגם בבית!
לאחר שנים שבהן אנחנו מעבירים השתלמויות לפתיחת נגריות בגנים, בבתי ספר ובמרחבי עשיינות/יצרנות ברחבי הארץ, ולאחר שליווינו המון צוותי הוראה בדגש על גננות במהלך ההקמה, אנחנו גאים לעלות אונליין ולהגיע עד אליכם עם קורס דיגיטלי ממוקד להקמת נגריה לילדים.
מומלץ לגננות, אנשי טיפול, צוותי חינוך, הורים וכל מי שרוצה לעבוד עם ילדים צעירים סביב שולחן הנגרות!
הקורס ממוקד ופרקטי, מיועד לא.נשים ללא ניסיון בעבודות עץ אך גם למי שבנה דבר או שניים בחייו מאחר והוא שם דגש על הנגשת התחום לילדים.

רקע כללי והתפיסה של סטודיו9

בעולם בו מקומה של המדיה הדיגיטאלית הולך וגדל חשוב להנחיל לילדים צעירים את הערכים שעבודה עם הידיים מביאה עימה: עצמאות, פתרון בעיות, תכנון וביצוע, ביטוי יצירתי, פיתוח הסקרנות הטבעית, אחריות, איפוק, עזרה הדדית, למידה הנובעת מתוך מחקר אישי, עבודה תהליכית, סיפוק, גאווה ועוד.
הרעיון העומד מאחורי הקמת נגריה הוא לאפשר לילדים גישה לחומרים ולכלי עבודה אמיתיים מתוך תפיסה שמלמדת אותם כיצד להשתמש בהם באמת ולא כמשחק.
חיזוק היצרנות אל מול הצרכנות בקרב ילדים היא הכרח אנושי וסביבתי בעולם שלנו. לא צריך לקנות כל דבר, אפשר לבנות בעצמנו ולתקן בעצמנו רבים מהדברים שאנו זקוקים להם.

העבודה עם עץ מאפשרת לילדים להביא לידי ביטוי את יכולותיהם הייחודיות ואת עולמם האישי. כשעובדים בנגריה מפתחים את “ארגז הכלים” לחיים. במהלך העבודה נפתח עולם שלם של תחושות, טקסטורות, ריחות, והתנסויות חדשות. תהליך הבנייה בעץ משלב יצירתיות ופרקטיות, פיתוח הדימיון, רכישת מיומנויות טכניות ובניית הביטחון העצמי. ניתן ליצור פרוייקטים אישיים או לגבש קבוצה סביב בניית פרויקט משותף.

נגרות הוא תחום שטעון בהמון ערכים וניתן להשתמש בו ככלי לתקשורת שמפתח מיומנויות חיים מגוונות. אנחנו מאוד מאמינים בו ולאחר שצברנו הרבה נסיון בעבודה בעץ עם ילדים ונוער, החלטנו לתמוך באנשי חינוך וטיפול שרוצים גם הם ליהנות מהפוטנציאל שטמון בו במסגרת עבודתם.

קצת על הקורס

משך הקורס שעה וארבעים דק’ והוא מורכב משני חלקים:
בחלק הראשון נבין למה כדאי להקים נגריה בגן, מהם ערכי עולם הנגרות ואיך הנגריה משתלבת בשגרת היומיום של הגן. בנוסף נלמד איך מבצעים תהליך הקמה מיטבי ומהם כללי הבטיחות שחשוב להקפיד עליהם בעבודה עם ילדים צעירים. (38 דק’)

החלק השני הוא סדנה מעשית מקיפה שבה נכיר סוגי עץ שונים ואת כלי העבודה המומלצים לילדים. נלמד טכניקות עבודה מגוונות, בסיסיות ומתקדמות ובעיקר נצבור ביטחון שיאפשר לנו לעבוד עם הילדים ללא חשש.
חלק זה מלווה בהדרכות מצולמות של עבודה עם הכלים השונים והצגת כללי הבטיחות לכל כלי וכלי. (61 דק’)

שימו לב, ניתן לרכוש ערכת התנסות (ערכת יצורים דמיוניים או ערכת מכוניות) בחנות של סטודיו9 ולעבוד יחד איתנו.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בפייסבוק, מייל, ווצאפ ולהתקשר לצורך התייעצות והכוונה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקפוץ למים ולהתחיל לנגר עם ילדים.

למשתתפי.ות הקורס תינתן גישה לקבוצה פייסבוק ייעודית לנושא.

יפעת ואמיר לוין | סטודיו9
0544272792  | 0523721212

 

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן