פתיחת עונת הקיץ של בידיים – תחרויות נושאות פרסים בסגנון שבידיים אוהבת!

גינון וחקלאות

ב-15 ביולי 2021 פתחנו את עונת הקיץ עם סדרת תחרויות – תחרות אחת בכל 15 לחודש.
על הזוכים נכריז בסוף החודש שלאחר מכן. במקרה הנוכחי, בסוף חודש אוגוסט

גם מי שעוקב אחרי אתר “בידיים” מההתחלה, לא יצליח לזכור מתי בדיוק הייתה ההתחלה הזו. אז נספר לכם. אתר בידיים עלה לאוויר במרץ 2010, לפני יותר מ-11 שנים(!). מאז פורסמו בו יותר מאלף מדריכים ומאמרים שעד היום מלמדים ומעשירים רבבות של גולשים בתחומים רבים ומגוונים – מגינון, דרך שיפוץ רהיטים ועד הדפסה בתלת מימד.

אנחנו יודעים שאת התכנים הללו קשה לכתוב. כן, אנחנו, כמוכם אוהבים תכנים באיכות גבוהה, וזה יוצר סטנדרט גבוה. מודעים לזה. ומצד שני, אנחנו גם יודעים שכמעט לכל אחד ואחת מכם יש מה לשתף עם הקהילה שלנו. אבל משהו עוצר בעדכם לשבת לכתוב ולהעלות תמונות, ולערוך ולשרטט ולעשות הגהה… אז החלטנו לדרבן אתכם לעשות זאת בדרך מעניינת, אז קבלו אותה…

עונת התחרויות (והפרסים) החלה!

בא לנו לפנק אתכם בפרסים ואת הקוראים שלנו במדריכים חדשים ומעולים.

אז כינסנו ישיבת צוות דחופה והגינו תכנית לקיץ הקרוב – תכנית התחרויות של בידיים. בכל 15 לחודש נפרסם בבידיים, בפייסבוק, בניוזלטר ובאינסטגרם שלנו את נושא התחרות ואת הפרסים השווים שאנחנו מציעים. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב מדריך הקשור לנושא ומתאר משהו שעשיתם, קטן או גדול. אנחנו נשתף את המדריך שלכם בבידיים וברשתות החברתיות שלנו, ומאותו הרגע – אתם בתחרות. עליכם לאסוף את כמות ההצבעות הגדולה ביותר באמצעות האייקון שהכנו במיוחד עבור התחרויות. יש לכם חודש שלם להגיש את המדריך ולהשתתף בתחרות ועוד שבועיים כדי לזכות בעוד הצבעות. בסוף החודש אנחנו נכריז על הזוכים המאושרים.

**שימו לב: גם מדריכים ותיקים יכולים להשתתף בתחרות! כל שיש לעשות הוא להוסיף את המילים “תחרות גינת הקיץ” לכותרת המדריך ולהתחיל לאסוף הצבעות!**

כל הפרטים על התחרות הקרובה:

מקום ראשון: מחשב השקייה מתנת AC Rrain Bird.

מקום שני + שלישי: השתתפות בקורס המקוון “מבוא לגן הירק הביתי” של שפע הטבע. הזדמנות מושלמת ללמוד מהמומחים הגדולים לגינון אורגני ביתי.

מקום רביעי + חמישי: חבילת בידיים הכוללת סטיקר איכותי לאוטו וחולצה עם הלוגו של בידיים.

איך משתתפים: כותבים מדריכים בנושא גינון ומשתפים אותו לפני ה-15 באוגוסט 2021. משתפים כמה שיותר ואוספים הצבעות באמצעות כפתור ההצבעות החדש שלנו עד ה-31.8.21. זהו היום בו נכריז על המנצח/ת בתחרות. חשוב לציין: גם מדריכים ישנים יכולים להשתתף בתחרות, יש להוסיף את המילים “תחרות גינת הקיץ:” לכותרת המדריך ולהתחיל לאסוף הצבעות.

**שימו לב: ב-15 לאוגוסט תצא תחרות נוספת בנושא אחר, וככה כל חודש לזמן הקרוב. יש תקופת חפיפה של שבועיים בין תחרות לתחרות**

 

המאמר נכתב בלשון זכר אבל כמובן וכמובן שמופנה לכל המינים.

 

עידכון חשוב

ב-31.8.2021 הכרזנו על הזוכים בתחרות:

במקום הראשון רחלי בוקעי עם המדריך המקסים שלה “גינת הקיץ: צמחים, יד 2 ואומנות משתלבים ביחד” שזכה ב-58 הצבעות. קישור: https://bit.ly/3BlVnqP.

במקום השני זכתה קרינה שחר עם המדריך המעולה שלה “גינת הקיץ: מדריך להקמת גינת ירק בשפ”פ – סיפור מקרה” שקיבל 22 הצבעות. קישור: https://bit.ly/3jld9lM.

ובמקום השלישי והמכובד זכה דן צוקרמן עם מדריכו ” “גינת הקיץ: גינה מוגבהת במיכלי ענק” שזכה ב-8 הצבעות. קישור: https://bit.ly/3xVJmGx.

לתוכן זה נכתבו 2 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן