הרחקת נמלים לבד – אילו שיטות עובדות?

גינון וחקלאות

איזה שיטות עובדות להרחקת נמלים באופן טבעי?

רגע לפני שקוראים לשירותיו של מדביר מוסמך באזורכם, חשוב לדעת שישנן שיטות להרחיק נמלים מביתכם ללא “אלימות”. מה ז”א? מאוד פשוט, אנחנו כרגע מדברים על שיטות להרחיק נמלים מהבית, לאו דווקא להדבירן.

אם אתם נמנים בין האנשים שסובלים מהתקפות של נמלים בבוא האביב, יש מה לעשות. בדומה מאוד לבני אדם, נמלים בדרך כלל לא יחזרו למקום בו ישנו טעמים לא טובים. אתם הייתם חוזרים למסעדה שטעמיה ומטעמיה לא ערבו לחיכם? בדומה לכם, גם נמלים לא יחזרו למקומות בהם השתמשתם בחומרים שונים, שמיד נדבר על סוגם ועל הכמויות שיש להשתמש בהן.

אין צורך להשתמש בכל השיטות סימולטנית

בהחלט תוכלו להשתמש בכל פעם בסוג חומר מסוים, לבדוק אם הוא אפקטיבי וככה להמשיך או לחדול מלהשתמש בשאר החומרים. אמנם זה אולי נשמע מעט מוזר, אבל מקלות קינמון לחלוטין יכולות להרחיק נמלים. היות והקינמון מתאפיין בריח מאוד חזק, בדרך כלל הנמלים יפקדו את המקום, יריחו את המקלות ופשוט לא יחזרו.

אותו הדבר רלוונטי לגבי חומץ וגם עלי דפנה. אין צורך להשתמש בכמויות היסטוריות של חומרים אלו, אנו שוב מדגישים, אך כן יש צורך לפזר באופן יחסית יסודי. ושוב, אנחנו מזכירים לא להיסחף ולהגזים, אין צורך לכסות כל ס”מ וס”מ בבית עם חומץ או חומרים אחרים.

גיליתם קנים של נמלים באמבטיה?

אולי במטבח ובסלון? בכל מקרה, הנמלים תמיד יהיו מובלות בקו ישר מכוח הטבע, ככה שאף פעם לא יהיה צורך למלא את הבית בכל מיני חומרים. כל שיש לעשות, זה פשוט לפזר את החומר באותו קו בו הנמלים מובילות את מזונותיהן.

בדומה לחומרים שציינו כאן למעלה, גם קליפות הדרים יכולות לעשות עבודה לא רעה בכלל, תבלין פלפל שחור, אבקת כביסה וגם פולי קפה. אם אתם רוצים “להשקיע”, תוכלו אפילו לטחון את פולי הקפה ולפזר אותם בקירוב לנמלים. מעדיפים להסתייע בשירותיו של מדביר מומלץ ומוסמך? בפורטל מדבירים פלוס תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת, אך לא פחות חשוב מכך, גם לערוך השוואת מחירים בין מדבירים מומלצים. מה עוד? דרך פורטל מדבירים פלוס תוכלו גם למצוא אנשי המקצוע הכי מומלצים עבורכם – מדבירים מוסמכים בלבד. בהצלחה והרחקת נמלים מוצלחת!

שיטות ביתיות להרחקת נמלים

רוצים להרחיק נמלים מהבית? בעזרת חומרים שיש בדרך כלל בכל דירה, תוכלו לעשות זאת. אין ספק, לעיתים חובה להסתייע בשירותיו של מדביר מוסמך או אפילו צוות מדבירים מקצועיים, אך במקרים מסוימים תוכלו להתמודד עם שלל מזיקים, כמו נמלים, בעצמכם.

שימו לב, אנחנו עומדים להמליץ על חומרים שונים בהם יש להשתמש בכדי להרחיק נמלים מהבית, אך זכרו שאין צורך להשתמש בכל החומרים ביחד, אין צורך להיסחף או לא להגזים. בעוד שתוכלו להשתמש בחומץ, מקלות קינמון וגם עלי דפנה, בדרך כלל לא יהיה את הצור להשתמש בכל החומרים האלו בבת אחת.

 

מקורות וקרדיטים:

קרדיט לתמונות: pixabay.com

איסוף מידע: https://he.wikipedia.org/

איסוף מידע: https://www.madplus.co.il/

 

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן