עוגיות משני מרכיבים בלבד!

גוף בריא

עוגיות שכל כך קל להכין, המרכיבים לרוב זמינים בבית, לכל עת וארוחה (או בין ארוחות) וגם בריא למדי (אם לא מוסיפים להם שחיתויות)

עוגיות מעולות בהכנה מהירה משני רכיבים בלבד!

את הרכיבים ניתן למצוא כמעט בכל בית, במיוחד בבתים שניזונים מתפריט בריא. ואת אחד מהרכיבים אף נציל מלהגיע לקומפוסט!

מה סוד המרכיבים ותהליך המסובך להכנה

אז את העוגיות האלו מכינים בתוך 15 דקות, והן עשויות מ…אתם מוכנים..

בננות “נרקבות” + קוואקר.

על קוואקר אין יותר מידי מה להגיד אבל לרוב המטבחים במיוחד עם ילדים קטנים, יש קוואקר לאיזה דייסה, עדיף דק (בתמונה שקית מניצת)

עניין הבננות זה הדבר שבדר”כ אינו זמין..לכן שבננות שנמצאות בעונה או נקנו ו”נשכחו”, השחירו ומתחילות להרקב ולהפוך למשהו לא נחמד לאכילה, זה מתי שאני לוקח אותן ושם בפריזר! עם הקליפה. גם שאריות של בננה שאיזה ילד לקח כמה ביסים ממנו, והשאיר למשרת לנקות. פריזר! (טוב אפשר גם פירות אחרים לשיקים, אך זה כבר לא הפוסט הזה)

– נוציא הכמות בננות שרוצים לערבב עם הקוואקר וניתן להן לנוח להיות מושיות (מהמילה רך/נוזלי/נמס) . נקלף אותן מקליפה ונחתוך קצוות אם לא היה “סגור” (מכירים שיש עוגה/לחם שיושב קצת והקצה החתוך התייבש..זה הכוונה), בתמונה יש בננה שעברה התעללות ילד ובמקום לזרוק, הצלתי אותה מטרור הקומפוסט ושמתי בפריזר.

-נוסיף קווקאר, וללוש ביחד עם הבננות עד למרקם מעורבב, ורטוב (להוסיף לפי רגש קוואקר אך לא מידי)

זהו תכלס! תנור 180 מעלות בערך, 10-15 דקות שלא יהיה עוגיה קשה, וישאר לח בתוך העוגיה. להוציא לקרר..

  • כן בתמונה יש דובדנים בתוכו כי זה תחילת יוני ויש לי אז הוספתי לתוך..כמובן זה בסיס בלבד ומספיק, המתיקות של הבננה כסוכר, ועוגיות מזינות.
  • אבל לטס פייס איט, אני מוסיף דברים כמו פצפוצי שוקולד, קוקוס, חמוציות, צימוקים, קקאו.. טוב לא נגמרת הרשימה אבל זה השחיטויות שהוזכרו)

 

בתאבון

יש עוד מלא אפייה ובישול של 2 מרכיבים, זה אחד היותר זמינים בכול זמן, וכה קל ומהיר להכנה, שגם אם בא לכן/ם מתוק..רק צריך להוסיף משהו כמו שבבי שוקולד מריר, ובלי סוכר עודף יש לכם משהו מתוק לכל עת וטיול או מנצ’יס

 

המוצר המוגמר מוגש על מצע של צלחת ילדים מזמינה:

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן