מי פה עשה זאת בעצמך (או תחליף למשחת שיניים)

גוף בריא

המדריך הזה הוא מתנה ללקוחה, שביקשה מתכון למי-פה טבעיים ואורגניים. המרכיבים זמינים פשוטים וכרגיל – כנראה כבר נמצאים לכם בבית. ההכנה קלה עם קורטוב כישופי, וחוצמזה – כמה אפשר להעביר את היום בים ובבריכה? צאו קצת לגינה, והנה לכם סדנא משפחתית. כל המרכיבים יוצרים קומפלקס אנטיבקטריאלי עם תחושה מרעננת מדהימה. הרבה אנשים שפשוט הפכו את המי-פה למשחת שיניים – ועם זה הם מצחצחים, את המתכון למשחה תקבלו רק אחרי שתגרגרו קצת מי-פה:)

בהרצאות רבות שאני מעבירה נשים מספרות שהן “לא משתמשות בקוסמטיקה כמעט”. נראה לי שהרבה מקוראי “בידיים” יוכלו להזדהות עם המחשבה הזו. כשאנחנו רגילים לחשוב בראש של סופר – (אם עדיין לא “יצאתם מהסופר“…) יש הפרדה והבדל בין המחלקות – חומרי ניקוי/ מזון/ תרופות/ קוסמטיקה.

אבל גם ככה כולנו משתמשים בחומרים רבים על גופנו – נסו לדמיין כמה חומרים פגשתם רק הבוקר? משחת שיניים? מי-פה? סבון פנים? סבון ידיים? מגבונים? קרם החתלה? דאורדורנט? וזו עוד רק ההתחלה… בלי שהגענו בכלל לאיפור/ קרמים/ בשמים ומוצרי “קוסמטיקה” בהגדרה.
אם כן, מומלץ להמיר כמה שיותר מוצרי יומיום סינטטיים במוצרים טבעיים מעשה ידיכם שגם מכילים ריפוי עמוק וחומרים פעילים לטיהור וניקוי הגוף מכל העומס הסובב אותנו ממילא.
יותר מזה – האמת היא שבעולם הרוקחות הטבעית, הכל אחד!

מנטה- אנטיבקטריאלי ומחטא חזק

מנטה – אנטיבקטריאלי ומחטא חזק

הלימון משמש כתיבול לסלט, כמרכיב במי-פנים, כחומר אנטיבקטריאלי בתרסיס נקיון, וכתרופה מופלאה לגרון כואב, וכמו שאנחנו אוהבים ללמד בקורס רוקחות טבעית, ברגע שלמדת על המרכיבים הפעילים בפרי/ צמח/ שמן כלשהו, השמיים הם הגבול ולא תאמינו בכמה חדרים בבית תמצאו את אותו המרכיב חוזר על עצמו ומשמש אותכם ביעילות שרק הטבע יודע!

קינמון

קינמון

אז המדריך הזה הוא מתנה ללקוחה נאמנה, שביקשה מתכון למי-פה טבעיים ואורגניים. המרכיבים זמינים פשוטים וכרגיל-,כנראה כבר נמצאים לכם בבית. ההכנה קלה עם קורטוב כישופי, וחוצמזה – כמה אפשר להעביר את היום בים ובבריכה? צאו קצת לגינה, והנה לכם סדנא משפחתית.

כל המרכיבים יוצרים קומפלקס אנטיבקטריאלי עם תחושה מרעננת מדהימה, יש הרבה אנשים שפשוט הפכו את המי-פה למשחת שיניים – ועם זה הם מצחצחים, את המתכון למשחה תקבלו רק אחרי שתגרגרו קצת מי-פה:)

מתכון נפלא ביותר למי שסובל מריח פה לא נעים/ דלקות חניכיים ואפילו כאבי שיניים יהנו וירגעו קצת עם הציפורן-קינמון.

חומרים

  • ציפורןחצי כפית ציפורן
  • מקל קינמון
  • חופן עלי מנתה/נענע
  • 4 עלי מרווה
  • שמן אתרי מנטה
  • 100 מ”ל וודקה

אופן ההכנה

  • בצנצנת זכוכית עם פתח רחב הכניסו את כל רשימת המרכיבים מלבד – שמן אתרי מנטה.
  • כסו את כל המרכיבים בוודקה, וסגרו את הצנצנת היטב
  • יש לאחסן את הצנצנת בארון חשוך למשך 5 ימים, ולנער אחת ליום (כן, זה הקורטוב – עשו זאת בכוונה מלאה)
  • לאחר חמישה ימים הוציאו את הטינקטורה (ככה קוראים למוצר שהכנתם כרגע), סננו בעזרת מסננת ביתית פשוטה את כל המרכיבים כך שישאר רק הנוזל שקיבל גוון אמבר יפייפה.
  • הוסיפו 5 טיפות שמן אתרי מנטה מאיכות טובה
  • העבירו לבקבוק תרסיס או לחילופין בקבוק עם פקק.

אופן השימוש

מי-פה

מי-פה

לאחר ציחצוח השיניים יש לרסס לחלל הפה/ לגרגר פקק מי-פה למשך 10 שניות.
תחושו מיד בקור נעים ומרענן, שיניים חלקות ורצון עז ללכת לעשות “הההה” ליד מישהו…..

ספרו לנו איך היה?

לתוכן זה נכתבו 30 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן