קוביות אלוורה – רוקחות טבעית עם ילדים

גוף בריא

הילדים מחכים לקיץ כדי להכין את קוביות הקרח האלו שמרגיעות כל עקיצה וכוויה, וכשהמגשים נגמרים, אנחנו יודעים שנגמר הקיץ… איזו הקלה! מה מכינים? קוביות עזרה ראשונה לכוויות שמש/ נגד עקיצות/ לשפשפות/ לחתכים ופצעים שיש בשפע כשכולם בבית. בכל פעם שחוזרים מהים שרופים מידי או אחרי לילה עקוץ במיוחד פשוט שלפו קוביה והניחו לה להתגלגל, לרפא ולהרגיע את העור.

נכין ביחד גירי מדרכה אקולוגיים, צבעי ידיים, פלסטלינה (ידידותית), צבעים, בועות סבון, וכל מה שיעשה לכם שמח בבית ובחופש הגדול, שהוא בעצם הזדמנות נדירה לצאת להרפתקאה משפחתית.

סימנים של קיץ: בכניסה לבית פתאום שביל נמלים (שמגיע עד השיש שלנו), עקיצות יתושים אחרי לילה עם שמיכה חמה מדי, נידנודי צהריים למלא את הבריכה… וכמובן, “שלוקים”, גם אותם נכין בשפע…

אני מעלה את שמיכות הפוך עם שקיקי לבנדר – נגד עש, מכינה תרסיס לעקיצות יתושים, ומפזרת קינמון על שביל הנמלים. ממש מרקחת-בית. לא הייתי מחליפה דבר מכל אלה במוצר קנוי באריזת פלסטיק זוהרת.

החופש הגדול הוא זמן בית וזמן ילדים, וזה הזמן שלגוף ולבית יש מקום להוות משקולת איזון. מים חיים, התחדשות והתרעננות, הבית הופך למחסה בסיסי מהחוץ והחום, וכמו הירקות שגדלים בקיץ, ואוגרים בתוכם נוזלים קרים מרווים ומתוקים, אני לומדת מה אפשר להכין בתוך הבית, פנימה, כדי לעבור את הצהוב הצהוב הזה קצת יותר טוב…

הילדים מחכים לקיץ כדי להכין את קוביות הקרח האלו שמרגיעות כל עקיצה וכוויה, וכשהמגשים נגמרים, אנחנו יודעים שנגמר הקיץ… איזו הקלה!

מה מכינים? קוביות עזרה ראשונה לכוויות שמש/ נגד עקיצות/ לשפשפות/ לחתכים ופצעים שיש בשפע כשכולם בבית.

החומרים

  • 3 עלי אלוורה בשרניים
  • חופן פרחי לבנדר
  • 20 טיפות שמן אתרי לבנדר

אופן ההכנה

בעזרת סכין חדה קלפו את עלי האלוורה והפרידו את הג’ל הפנימי לתוך קערת הבלנדר. הוסיפו את הפרחים ובלנדרו לעיסה אחידה. העבירו לקערת זכוכית והוסיפו את שמן הלבנדר תוך כדי ערבוב.

לקלף את העלים

לקלף את העלים

מזגו לתבניות קוביות קרח והכניסו להקפאה. פשוט וקל!

למזוג למגש קוביות הקרח

למזוג למגש קוביות הקרח

אופן השימוש

להוציא ולהשתמש כשצריךבכל פעם שחוזרים מהים שרופים מידי או אחרי לילה עקוץ במיוחד פשוט שלפו קוביה והניחו לה להתגלגל, לרפא ולהרגיע את העור.

רוצים קצת צבע? הוסיפו כורכום / שמן אובליפיחה לצבע כתום יפיפה ולתכונות ריפוי נפלאות נוספות.

תראו לנו את הקוביות שלכם! אהבתם? תעבירו הלאה…

לתוכן זה נכתבו 7 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן