תוכן, מודעה, אירוע ודף עסק – קצת סדר באתר בידיים 3.0

אתר בידיים מתחדש בחודשים האחרונים בשנויים ושדרוגים רבים, החל בעיצוב שעלה לאוויר בתחילת 2019, דרך סוגי משתמשים, וכלה בסוגי התוכן. מאמר העזרה שלפניכם מטרתו לעשות סדר בסוגי התוכן באתר החדש, או איך שאנחנו מכנים אותו – בידיים 3.0 (או שאנחנו כבר ב3.1?).

סוגי תוכן באתר בידיים, ומי יכול ליצור מה

ישנם 4 סוגי תוכן עיקריים באתר, ואלה השמות שלהם: תוכן, מודעה, אירוע, עסק.

1. תוכן

תכנים הם החלק העיקרי באתר בידיים. כל מדריך, מאמר או סיקור שתמצאו כאן נכנס תחת המושג “תוכן”. כל התכנים מוצגים ברחבי האתר, וכולם פרי יצירת הגולשים שלנו – אתם. כל אחד ואחת יכולים להירשם – בחינם – ולכתוב מדריכים, מאמרים, או סיקורים.

  • מדריכים הם מדריכי עשה-זאת-בעצמך, DIY. המדריך יהיה על תהליך ייצור, שלב אחרי שלב, של כל דבר שעולה בדעתכם וקשור בעולמות התוכן של בידיים – קיימות ומייקינג. תוכלו לזהות מדריכים בזכות העיצוב הירקרק שמאפיין אותם.
  • מאמרים אינם מדריכים, אלא תכנים כלליים שיכולים לספר לנו על דעה, רעיון, תיאוריה, או כל דבר שנראה רלוונטי לחיים ברי קיימא. כאן אין חלוקה לשלבים, ואין מטרה “ליצור” משהו בסוף תהליך הקריאה. תוכלו לזהות מאמרים בעזרת העיצוב האדמדם שמאפיין אותם.
  • סיקורים דומים למאמרים אמנם, אבל לרוב יעסקו במתן חוות דעתכם על מוצר שרכשתם או קיבלתם, ספר שקראתם, סרט שראיתם, חנות, חווה, סדנה ועוד. סיקורים מזוהים עם צבע כחול-תכלת, כך תזהו אותם.

חשוב לציין שהתכנים אמנם צריכים להיות עניינים ומענייניים, אבל בהחלט יכולים לעזור גם בקידום העסק שלכם, בעיקר אם תהיו חברים במעגל העסקים (מיד). כך או אחרת, אנחנו מפרסמים את כל המדריכים שלכם ליותר מ-10,000 עוקבים דרך עמוד הפייסבוק שלנו.

2. דף עסק

הוא עמוד מיוחד על חברה, ארגון, עמותה, עסק עצמאי וכו’. העסקים כולם מופיעים בעמוד מעגל העסקים, שנמצא עוד בהקמה, אבל ניתן כבר לצפות בגרסת הבטא שלו כאן. רק חברים במעגל העסקים של בידיים, בתשלום סמלי, יכולים לפרסם דף עסק. משתמשים עסקיים שכאלה יכולים כך לפרסם את עצמם מעבר למה שמאפשרים התכנים הרגילים (מדריכים, מאמרים, סיקורים), לדוגמה בעזרת אירועים ומודעות, ועל כך להלן.

3. אירוע

אירוע יכול להיות סדנה, קורס, פסטיבל, מפגש, וכן הלאה. האירועים מתפרסמים בלוח האירועים של בידיים, בחלק העליון של העמוד הראשי, ובכל עמודי האתר בתחתית. רק חברות וחברים במעגל העסקים של בידיים יכולים לפרסם אירועים.

4. מודעה

מודעה היא פרסומת ממוקדת של עסק ממעגל העסקים של בידיים. המודעות הן קטנות וצבועות ברקע צהוב, הן משולבות גם בין תכנים בעמודים הראשיים וגם בתוך התכנים עצמם. רק משתמשים עסקיים יכולים לפרסם מודעות, והן יופיעו בהקשר לתכנים שאותם משתמשים כתבו. כך שככל שמשתמש עסקי כותב יותר תכנים, כך המודעות שלו מקבלות יותר חשיפה.

איך מתחילים לפרסם?

יש לכם משתמש? התחברו בפינה השמאלית העליונה של האתר, עברו לפרופיל האישי שלכם והאפשרויות ליצירת תכנים מסוגים שונים יופיעו בפניכם: יצירת תוכן חדש אם אתם משתמשים חינמיים, ויצירת אירוע, מודעה, או דף עסק אם הצטרפתם למעגל העסקים שלנו.

אם עוד לא נרשמתם לאתר, הירשמו כאן.

בסוף תהליך ההרשמה ומילוי הפרטים שלכם תועברו לעמוד הפרופיל האישי, שם מופיע גם קישור נוח ליצירת תוכן חדש.


עד כאן הסבר קצר סוגי התוכן, בקרוב נסביר עוד גם על איך כותבים ומפרסמים תכנים בצורה מיטבית.

לשאלות ובעיות טכניות, מוזמנים ומוזמנות ליצור קשר.

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן