ארון חוץ בקלות

בבית המלאכה

איך לבנות ארון פשוט וקל מארגזים רב שימושיים (כאלו של תנובה) לאכסון של חומרים, ועוד כל מני רעיונות לשימושאחר בארגזים אלו

הארונית שאספתי ברחוב לא עמדה בכובד, שקעה באדמה ואיימה להשברבינות לגשם שיורד גליתי שערמת הכלים שעומדת בחוץ ומחכה להפוך לפסיפס צבעוני, צוברת מים, ומשקעים, ובאופן כללי לא אסטטית בחצר הבית.

הארונית שאספתי ברחוב לא עמדה בכובד, שקעה באדמה ואיימה להשבר. נזקקתי למדפים עמרבשים בשימוש א'ידים, שיחלחלו את מי הגשמים, ויראו, לכל הפחות, בסדר. רציתי משהו זמין, ועמיד יחסית.

באזור שלנו יש רבשים משני סוגים. הסוג הראשון הוא רכז בטחון שוטף. הסוג השני הוא רב שימושיים. בחרתי בסוג השני: הכוונה לארגזי פלסטיק, כמו אלה הידועים של תנובה, גדולים יותר, ומשמשים בתעשייה ובחקלאות.

רבשים בשימוש ב'אלה ארגזים בשימוש אבל רבים מהם מתגלגלים בשוליים, ובכל מקרה בבוא היום אחזיר אותם לשימוש המקורי.

בגלל הפרשי גבהים ובוץ, השתמשתי במכבש מאולתר כדי ליישר ולהדק את האדמהמדדתי וסימנתי את השטחאספתי ארבעה רבשיםאספתי ארבעה רבשים.

סילקתי את הבלאגן המתמוטט מפינת החצר, והתחלתי בהכנת השטח.

מדדתי וסימנתי את השטח. בגלל הפרשי גבהים ובוץ, השתמשתי במכבש מאולתר כדי ליישר ולהדק את האדמה.

השתיים האמצעיות ישמשו בסיס משותףשש לבני אקרשטיין התכוונו לשמש כבסיסשמונה לבני אקרשטיין לריצוף התכוונו לשמש כבסיס. אבל תוך כדי הביסוס שלהן, הפילוס והמדידה הבנתי שניתן להשתמש בשש בלבד, כאשר השתיים האמצעיות ישמשו בסיס משותף.

הנחתי שני רבשים אחד ליד השניוקמה שנייההנחתי שני רבשים זה לצד זה, וקומה נוספת עליהם.

מצאתי בארון הכלים שלי ברגים, שייבות, ואומים שאספתי פעם עבור מטרה אחרת שלא התממשה (אני חייבת להתוודות שהקירבה למפעלים שבקיבוץ, שבאחד מהם אני גננית, מאפשרת לי איסוףטכני פה ושם, ומשם אספתי את הברגים).

אפשר באותה מידה להשתמש לחיבור באזיקונים שזולים וזמינים פי כמה מהברגיםברגים ואומים - מציאות מן הקיבוץבורג עם פרפר מחבר בין הרבשים, בין החריצים שיש בכל ארגזחיברתי בין הארגזים, בארבעת הפאות שיוצרות את הצלב. אפשר באותה מידה להשתמש לחיבור באזיקונים שזולים וזמינים פי כמה מהברגים.

עכשו רק נשאר לסדר את כלי הקרמיקה בתוך הארונית, ולקוות שסוף סוף אתפנה לסיים את קיר הפסיפס.

נשאר רק לסדר את כל התכולה בתוך הארוןאולי סוף סוף אתפנה לסיים את קיר הפסיפס

 

 

 

עוד רעיונות לשימוש ברבשים:

רבש לאכסון עם גלגליםפסל סביבתי ענק!ארון רבשים לשוקנברשת רבשים צבעוניתארונות פנים מרבשיםשרפרף דקורטיבי מארגז רב שימושי מרובעארגז דקורטיבי טווי בד

לתוכן זה נכתבו 7 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן