מעגל העסקים – על מה ולמה

מעגל העסקים הוא במה ליוזמות ועסקים מתחום הקיימות, הסביבה וה”עשו זאת בעצמכם”. במה שמטרתה להנגיש ולחשוף את עולם הקיימות, ליצור שיתופי פעולה, ולהעצים את חוסנה של קהילת הקיימות בישראל.

החזון שלנו

בידיים הוא האתר המוביל כיום בארץ בתחום הקיימות, וזאת בזכות למעלה מ-900 מדריכי “עשו זאת בעצמכם” ומאמרים בנושא, מדריכים ומאמרים שנכתבו על ידי קהילת הגולשים והגולשות שלנו, שמונה עשרות אלפי א/נשים. לכן, היה רק מתבקש שמלבד הצגת תוכן איכותי, בידיים יהווה גם מרכז המקשר בין העסקים והיוזמות של אנשי הקהילה.

בפועל, מעגל העסקים הוא אינדקס. אינדקס הקיימות הגדול בישראל, לשם אנחנו מכוונים. באינדקס אפשר למצוא הכל: החל מיערות מאכל וחוות אקולוגיות, דרך מרכזי סדנאות, הכשרות וקורסים, בתי מלאכה ונגריות, וכלה בחנויות ויצרנים מהתחום. לכל עסק או יוזמה יש עמוד עסקי הכולל את כל הפרטים על העסק/יוזמה – הסברים, תמונות, פרטי יצירת קשר ועוד. כמו כן, כל עסק יכול לפרסם אירועים בלוח האירועים, ולפזר מודעות מטעמו ברחבי אתר בידיים (להלן).

והנה מגיע המשפט השחוק: וכאן אתם נכנסים לתמונה.

המצטרפים למעגל העסקים משלמים סכום של 60₪ לשנה הראשונה (כן, זה מחיר ההשקה שלנו) ומקבלים חבילה הכוללת:

  1. דף עסקי במעגל העסקים
  2. אפשרות לפרסם אירועים בלוח האירועים
  3. אפשרות לפרסם מודעות ברחבי האתר
מעגל העסקים במחיר השקה: 60₪ לשנה!

למה בכל זאת?

בידיים הוא כאמור מאגר המידע הגדול והרחב ביותר בתחום הקיימות והאקולוגיה המעשית בישראל. הנה כמה מספרים:

  • 12,200 עוקבים בפייסבוק
  • 1,500 ממוצע עמודים נצפים באתר ביום
  • קרוב לאלף מדריכים ומאמרים בנושאי קיימות, סביבה ו”עשו זאת בעצמכם”
  • מעל לאלף גולשים ביום

מה זה אומר? בין עשרות למאות אנשים ביום ייחשפו ליוזמה או לעסק שלכם. וזה הכל קהל יעד שמתעניין בקיימות.

למה זה טוב?

בידיים הוא “מעבדה ווירטואלית” לקיימות, בה כל אחת ואחד יכולים לחקור, ללמוד, ולשתף מהידע שלהם. כל התוכן באתר חופשי, וכך זה יישאר. אנחנו מתחייבים לזה. אין באתר סתם פרסומות, ועד עכשיו גם לא שום מודל כלכלי שיאפשר לו להתקיים. ואתר קיימות שלא יכול לקיים את עצמו – זה קצת אוקיסמורון לא?

ההצטרפות שלכם למעגל העסקים, חוץ מזה שמאפשרת לכם חשיפה גדולה יותר, היא מחזקת את קהילת הקיימות, ומאפשרת לאתר בידיים להמשיך להיות מרכז של ידע חופשי לקידום הקיימות בישראל.

רוצה לפרסם את העסק שלך?

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן