איך מנחים קורס בבידיים

רוצה להנחות קורס מקוון בבידיים ולא יודעת איך מתחילים? בידיים הוא האתר הגדול בישראל בתחום הקיימות וה”עשו-זאת-בעצמכם”, ומארח עשרות אלפי גולשים וגולשות בחודש. מלבד מדריכים ותכנים רבים לקהל הרחב, בידיים מציעה לכם להעביר קורסים בתשלום, וכך לחלוק את המומחיות שלכם עם העולם.

לפני שמתחילים

בידיים היא פלטפורמה לכותבים וכותבות, מומחים ומומחיות, בתחומים שונים ומגוונים. המאחד את כולם הוא הזיקה לעולם הקיימות וה”עשו זאת בעצמכם”. כך שאם הקורס שלכם נוגע באחד מאלו, בידיים היא בהחלט המקום בשבילכם. לדוגמה: קורס הקמת גינת ירקות, קורס שיפוץ רהיטים, או סדרת הרצאות על אקולוגיה יכולים להתאים בול; לעומת זאת, קורס נגינה על גיטרה, או הרצאות על פילוסופיה של הזמן והחלל – אלו לא שייכים לבידיים.

בידיים מציעה מערכת לניהול קורס שכוללת אפשרויות רבות: יצירת רצף שיעורים מחולקים לנושאים, יצירת מבחנים, חלוקת ניקוד ותעודות ווירטואליות, מעקב אחרי התקדמות המשתתפים, הגבלת כמות משתתפים, חלוקת תשלומים, ועוד. מפגשים חיים-ווירטואלים יכולים להשתלב נהדר בקורס שלכם, אך לא חייבים להיות העיקר. על מנת ליצור מפגשים כאלה יש להשתמש בתוכנה חיצונית, לדוגמה zoom, ולשלב קישורים למפגשים שלכם בתוך הקורס (להלן). שימו לב: בידיים לא מספקת חשבונות zoom לעת עתה, אך נשמח לעזור לכם בכך אם תרצו.

הקורס שלכם יופיעו בדף הקורסים של בידיים, ואנחנו נדאג לפרסם אתכם ל-12,000 העוקבים שלנו בפייסבוק (וזה גדל!).

כמה זה עולה?

כל אחת ואחד יכולים להקים קורס בבידיים ולהתחיל לגבות תשלום. אנחנו מבקשים עמלה של 6.6% מהכנסות הקורס, ופייפאל גובים 3.4% מהסכום הכולל: סה”כ 10% עמלה.

לדוגמה: אם קורס עולה 50₪ ונרשמו אליו 10 משתתפים, נגבו 500₪. מכך מורידים 3.4% לפייפאל, שזה 17₪, ועוד זה 6.6% לבידיים, שזה 33₪. אליכם יועברו אם כך 450₪.

שימו לב: אם לא הרווחתם, אתם לא משלמים. פשוט.

איך זה עובד?

ראשית, פתחו חשבון בחינם כאן. אם יש לכם כבר משתמש בבידיים, המשיכו הלאה.

כשסיימתם להזין את כל הפרטים, ורצוי שיהיו מלאים, צרו איתנו קשר כאן וסמנו בנושא הפניה הנחיית קורס. ספרו לנו במה עוסק הקורס, האם וכמה הוא עולה, האם אתם זקוקים לחשבון zoom, ואיך תרצו לקבל את הכסף שלכם. אנחנו נחזור אליכם עם שאלות במקרה הצורך, ונפתח לכם הרשאה למערכת ניהול הקורסים שלנו.

איך ממשיכים? מתכננים!

יכול להיות שלימדתם את המומחיות שלכם עשרות פעמים, ואולי גם כתבתם על כך כמה מדריכים בבידיים – אך כתיבת קורס, וקורס מקוון בפרט, היא עניין מיוחד. אנחנו רוצים שהקורס שלכם יהיה לא רק מעניין, אלא גם איכותי. לכן, הגדירו לעצמכם: מה מטרת הקורס, מה מטרות הביניים, ומה האמצעים בעזרתם ישיגו הלומדים את מטרות הקורס. לפחות בראש שלכם, או על נייר השרבוטים, על המטרות להיות מנוסחות בצורה בהירה, להיות ברות השגה, ורצוי גם ניתנות למדידה.

דוגמה:

מטרת קורס גינון מעשי תהיה הקמת גינה ביתית קטנה. מטרות הביניים יהיו להכיר כך וכך צמחים, איך להנביט זרעי ירקות, איך להכין קומפוסט, ואיך לבנות ערוגה מוגבהת. האמצעים יהיו קריאת טקסט או מאמר על כמה צמחים, צפייה בווידאו על הנבטת זרעים, קריאת מדריך בבידיים והשתתפות בהרצאה חיה על תולעי קומפוסט. השיעורים יהיו בנויים אם כך מתוכן כתוב משולב בסרטונים ותמונות, וכן ממפגש חי אחד או יותר. בסוף הקורס יעברו המשתתפים מבחן קטן וקליל, וכמובן ישתפו בצילומים את גינות המאכל שלהם.

אם נפתחה לכם הרשאה ואם הכל מוכן, אפשר לעבור לבניית הקורס באתר: יצירת קורס בבידיים, שלב אחרי שלב.

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן