לעדכן ESP בלי לעצור את הפרויקט (מיקרובקרים)

טכנולוגיה מתקדמת

כל מי שעובד עם ארדואינו ושות’ על פרויקטים יודע איזה מבאס זה לפרק את הבקר מהפרויקט או למשוך את כבל המידע עד לבקר כשרוצים להעלות קוד חדש והוא כבר “ירד מהשולחן” וקבור בתוך הזיווד. אז אם יש לכם בקר ממשפחת ESP – יש פתרון חליפי! OTA – להעלות את הקוד דרך הרשת באמצעות הוויפיי. תנסו זאת בעצמכם. מבטיח שלא תתאכזבו.

הרעיון הוא כזה. הבקר באיזה שהוא שלב מתחיל להיות חלק ממערכת שלמה, שאני לא רוצה לפרק כל פעם כדי לתקן משהו בקוד. בקרים ממשפחת הESP מצויידים בוויפיי ולכן ניתן להעלות אליהם את הקוד דרך הרשת. עכשיו למי שמתכנת ארדואינו זה נראה מוזר כי אנחנו יודעים שכל הקוד נמחק ברגע שאתה מתחיל להעלות קוד חדש, אבל זה לא המצב. העובדה היא שהמנגנון שאני הולך להראות לכם כאן מעלה קוד דרך הוויפיי גם כשהבקר לא מחובר למחשב (כמובן, אחרת לא היה בזה שום ערך).
זה עומר שכמו בתמונת הנושא, הוא יכול לעבוד על סוללות ומזווד לחלוטין ועדיין יהיה אפשר לתכנת אותו.

את הכל תיעדתי בסרטון, ולכן שווה לעקוב אחריו.

איך עושים את זה?

לעדכן ESP בלי לעצור את הפרויקט (מיקרובקרים)

לעדכן ESP בלי לעצור את הפרויקט (מיקרובקרים)

מה צריך?

אז אני משתף כאן קישורים ישירים לספריות הנחוצות לכם כדי לעבוד עם הESP32 באופרציה שראיתם כאן בסרטון:

ראשית, זה לא מדריך למתחילים (לא הסברתי את כל הבסיס, ואולי אעשה את זה מתי שהוא) – אבל צריך לזכור שכדי לעבוד עם esp32 או esp8266 צריך קודם כל להתקיד את הדרייבר של הלוח המתאים. במקרה הזה, ועד שאכין מדריך משלי, אם זה יהיה נחוץ, תוכלו לעקוב אחרי המדריך הזה כאן באתר המדהים של randomtutorials. אם אתם נתקלים בבעיות, מוזמנים להשאיר הודעה בתגובות.

תזדקקו, בנוסף לדרייבר של הלוח לספריות הבאות:

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן