מתקן להאכלת ציפורים מבקבוק, שיפוד וחוט

יצירה ושימוש חוזר

במדריך הבא נסביר איך להכין מתקן להאכלת ציפורים מחומרי גלם שניתן למצוא בכל בית. כל מה שאנחנו צריכים זה בקבוק פלסטיק, שיפוד עץ, חוט וכמובן אוכל לציפורים.

במדריך הבא נסביר איך להכין מתקן להאכלת ציפורים מחומרי גלם שניתן למצוא בכל בית. כל מה שאנחנו צריכים זה בקבוק פלסטיק, שיפוד עץ, חוט וכמובן אוכל לציפורים. המתקן פשוט מאוד והמטרה שלו היא משיכת ציפורים על מנת לצפות בהם.

שלב ראשון – השיפוד

קחו את הבקבוק ותקעו את השיפוד בחלקו התחתון. הרעיון הוא שהציפורים יעמדו על השיפוד (מומלץ להסיר את הקצה החד), יכניסו את המקור לתוך החורים וינקרו את האוכל.
002

שלב שני – חור ההאכלה

חוררו בחלק העליון של הבקבוק חור מספיק גדול כדי שציפורים יוכלו להכניס בו את המקור אבל לא גדול מדי כדי שהאוכל לא “ינזל”. המרחק בין השיפוד לחורים צריך להיות בערך 6 ס”מ (זה הגובה הממוצע של ציפור).

004

שלב שלישי – תלייה

תלו את הבקבוק על עץ או על פרגולה בעזרת החוט.

003

 

כל מה שנשאר הוא לשים אוכל לציפורים בבקבוק ולהנות מהיופי של הציפורים הארץ-ישראליות.
אפשר לעשות זאת עם בקבוקים יותר גדולים. אם יש לכם מערכת אבטחה בבית כדאי לשים את הבקבוק מול אחת המצלמות כדי שיהיה לכם צילומים של הציפורים שבאו.  אפשר גם לשים את המתקן בתוך כלוב ציפורים.מומלץ לקשת את המתקן כדי למשוך ציפורים. אפשר להשתמש במתקן כ”פיתיון” לצפרות.

האוכל שאפשר לשים במתקן הוא דוחן או אוכל מוכן לציפורים. אפשר גם לתקוע על השיפוד חתיכות פלפל או לשים בחורים של הבקבוק חתיכות פטרוזיליה. גם גזר הוא טוב לציפורים.

לתוכן זה נכתבו 7 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן