מיומנו של קורסיסט #1

פרמקלצ'ר

לאחרונה החלטתי שאני מעוניין ללמוד יותר לעומק את הפדגוגיה של קורס הפרמקלצ’ר, ועל כן הצטרפתי לקורס הפרמקלצ’ר של המורה שי שחל. מה שנחמד בסיטואציה הוא שעל הדרך התפתחה הזדמנות לתעד תכנים מתוך הקורס ולשתף אותם. אז הנה כמה דברים שדגתי מתוך המפגש ביום שלישי האחרון (ה-20.11), ומדי שבוע אשתדל להמשיך לשתף אתכם במה שאלכוד במצלמה שלי.

לאחרונה החלטתי שאני מעוניין ללמוד יותר לעומק את הפדגוגיה של קורס הפרמקלצ’ר, כחלק ממחקר אישי בנושא, וכהכנה או בסיס לקורס במתכונת קצת אחרת שהתחלתי להגות בראש ואולי מתי שהוא ירקום עור וגידים. אז נכון לשבועיים האחרונים שהיו, ועד להודעה חדשה (או סיום הקורס) הצטרפתי לקורס הפרמקלצ’ר של המורה שי שחל, כמעין שילוב של עוזר הוראה וצופה אקטיבי. הקורס מתקיים בחוות אדמה, שבעין השופט.

מדי פעם אעביר תכנים שונים, אך המטרה העיקרית היא להשתתף בתהליך כתלמיד עם תשומת לב לתהליך שעובר על התלמידים מסביבי. מה שנחמד בסיטואציה הוא שעל הדרך התפתחה הזדמנות לתעד תכנים מתוך הקורס ולשתף אותם. אז הנה כמה דברים שדגתי מתוך המפגש ביום שלישי האחרון (ה-20.11), ומדי שבוע אשתדל להמשיך לשתף אתכם במה שאלכוד במצלמה שלי.

מה יש לפרמקלצ’ר לומר על הסכסוך

בעקבות מבצע “עמוד ענן” שהתפתח תוך פחות משבוע, החלטתי להראות שגם לפרמקלצ’ר יש מה לומר על הסכסוך, ודווקא מתוך ולכיוונים חיוביים.

 

הכנת תה קומפוסט

שי מסביר תיאוריה ומעשה אודות הכנת תה קומפוסט ויישום שלו בערוגה.

 

מבחן נביטה

בזכות צנצנת זרעים שלא היה לנו מושג בני כמה הם, הגיעה ההזדמנות ללמוד כיצד לעשות מבחן נביטה כדי לדעת למה לצפות מהזרעים שיש לנו (אחוזי נביטה) ולדעת בכלל האם כדאי לזרוע אותם. שי מדגים כיצד עושים מבחן נביטה.

 

לתוכן זה נכתבו 2 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן