לבלוב- נטורופת בר, בריאות = אקולוגיה = קהילה

לבלוב- נטורופת בר, בריאות = אקולוגיה = קהילה

מקום

משמר השלושה
יבנאל
מחוז הצפון
נפת כנרת

Next Event

No upcoming events

נטורופת, מוביל תהליכי שינוי, התפתחות אישית העצמה והגשמה. מקדם אנשים לעבר הבריאות האופטימלית שלהם. כחלק מהכלים בטיפול הפרטני, משתמש בהתאמת תזונה אישית, N.L.P, ניקוי רעלים, צמחי מרפא, ארומתרפיה, פרחי באך, אורטומולקולריה, תקשורת מקרבת ועוד.

בנוסף אני מטפח יערות מאכל ביבנאל והסביבה, מדריך ליקוט, מדריך מיומנויות שטח שונות ומחנך דרך השטח.

הייעוד שלי: להוות השראה לסביבה למצוא את גן העדן של כל אחד בתוכו, אשר נמצא בתודעה שלנו ובמעשים שלנו.

בטיפול אני מאמין בלעורר ולתמוך את כוחות הריפוי האישיים הטמונים בכל אחד ואחת מאיתנו. כח הריפוי היחיד הקיים במציאות הינו זה הנמצא בתוכנו, כח זה יכול לרפא כל מחלה בתנאי שתוסר הסיבה לחולי. הגישה היא אורח חיים מאוזן ו”יהיו מזונותיך תרופותיך” מעדיף להימנע עד כמה שניתן מתוספים וחומרים מעובדים ומזוקקים וכמה שיותר מזון ופעולות פשוטות המעניקות חיוניות, ללא הוצאות כספים מיותרת של היום-היום.

מתעסק ומתעניין בכל הקשור לקהילה, אקולוגיה ובריאות. למה קהילה ואקולוגיה חשובים לי?

אם אני רוצה להיות בריא, אני חייב כיצור חברתי שגם הסביבה שלי תיהיה בריאה! הסביבה הישירה שלי מורכבת גם ממעגלי אנשים של המכרים שלי שמשפיעים עליהם, שאת חלקה אני לא מכיר (משפחה שלהם, חברים שלהם, שכנים, בעלי מלאכה ומסחר, וכן הלאה עד שמגיעים לכל האנושות). הסביבה מורכבת גם מהמדיה שהסביבה צורכת. ולכן כפועל יוצא, כדי להיות בריא אני צריך שהקהילה שלי תיהיה בריאה. כל הקהילה וכמו האינדיבדואל חייבים מים נקיים, אוויר, אספקת מזון, אדמה סביבת חיידקים מאוזנת ולכן אני חייב שהכדור הכחול שלנו יהיה בריא! אם הכדור בריא כך תיהיה גם הקהילה והפרט. אם הפרט יעשה משהו בשביל הכדור, כך הוא ירגיש סיפוק ומשמעות וכך גם לקהילה יוטב, ומשם לכדור ובחזרה לפרט.

בריאות = אקולוגיה = קהילה

 

אירועים קרובים

  • אין ארועים במקום הזה
  • התכנים של לבלוב- נטורופת בר, בריאות = אקולוגיה = קהילה

    עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

    הצטרפות

    דילוג לתוכן