בוסתניקה – תכנון, הקמה וטיפוח של גינות מאכל בעיר, ייעוץ והדרכה

בוסתניקה - תכנון, הקמה וטיפוח של גינות מאכל בעיר, ייעוץ והדרכה

מקום

רחוב גבעת כ"ח
תל אביב

Next Event

No upcoming events

ב בוסתניקה אנחנו מתכננים, מקימים ומטפחים גינות מאכל, בחצרות, גגות ומרפסות ברחבי תל אביב ושכנותיה. אנחנו גם מלמדים ומכשירים אנשים לגדל אוכל קרוב לצלחת במגוון הקורסים והסדנאות שלנו.

את בוסתניקה- גינות מאכל בעיר – הקים לפני שש שנים אייל אנגלמאייר, חובב ירקות ואנשים במטרה לקדם את גידול המזון במרחבים העירוניים.
נקודת המוצא שלנו היא שגם מי שאוהבת את החיים האורבניים יכולה להנות מגן עדן פרטי ושופע בלב ליבה של העיר.

בעזרת ניסיון וידע, טכנולוגיה מתקדמת, אהבה לטבע ותשומת לב לפרטים הכי קטנים מקימים בבוסתניקה את כל סוגי גינות המאכל, עם צמחי מאכל ותועלת עונתיים ורב שנתיים, ירקות, פירות ופרחים שמשמחים את הלב כל השנה.

בבוסתניקה מביאים את הקיימות לגג, למרפסת או לחצר האורבנית, ועוזרים להמון אנשים להינות מהירוק, מאנרגיית החיים המתפרצת ומתוצרת אורגנית הכי הכי טריה שיש, מהמרפסת ישר אל הצלחת.

בקלות אפשר לעבור משממה לשגשוג, מצרכנות לקיימות, לבריאות ולשמחה הפשוטה שגידול צמחים מועילים בפתח הבית מספקת.

אייל אנגלמאייר מביא את כל הידע והניסיון שצבר בתחום הגינון, הפרמקלצ’ר והקיימות בהקמת הגינות ובהנחיית הקורסים והסדנאות שמתקיימים בבית בוסתניקה בדרום תל אביב:

הקורס לגידול מזון בעיר מלמד כבר במשך 20 מחזורים עשרות אנשים איך לגדל את האוכל הכי קרוב לצלחת ובוגריו ממשיכים לקטוף ירקות מהגינה ברגע זה ממש!

אייל מלמד גם את יסודות ההידרופוניקה – גידול מבוקר של צמחי מאכל על מים- בסדנאת המבוא להידרופוניקה- ומיישם את השיטה בגגות רבים בעיר.

אירועים קרובים

  • אין ארועים במקום הזה
  • עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

    הצטרפות

    דילוג לתוכן