קורס פרמקלצ’ר מקוון בחינם: מפגש היכרות

קורס פרמקלצ'ר מקוון בחינם: מפגש היכרות

אז כולנו בבית, ומצד שני מנסים לדמיין כיצד החיים שלנו יראו אחרי הקורונה… לא מעט שיחות ולחשושים על הסיכויים לקריסה כללית… כולנו חוששים מזה, וחלקנו רואים גם את ההזדמנות שבזה…

תנועת הפרמקלצ’ר צמחה סביב תסריטים למשברים דומים בשנות השביעים של המאה הקודמת, והפכה לתגובה הכי שמחה, מעניינת ועמוקה למשברים עתידיים שהעולם ידע. ניתן להתבונן על משבר הקורונה כעל חיסון שמוזרק לתרבות האנושית כדי להתמודד עם משברים גדולים עוד יותר שעתידים לבוא, וכבר עתה מקיפים אותנו וצובאים על הדלתות (מישהו אמר משבר האקלים, ושכח כי יש קורונה?)

אין זמן טוב יותר להכנס לתוך עולם הפרמקלצ’ר מ… כרגע.
קורס הפרמקלצ’ר המקוון של “בידיים”, מבוסס על קורס שבניתי והעברתי לעשרות משתתפים. הקורס מפגיש את משתתפיו עם עולם הפרמקלצ’ר דרך 12 העקרונות של הפרמקלצ’ר לפי משנתו של דיוויד הולמגרן, אחד משני ההוגים הראשונים של הגישה. הקורס מכיל עשרות שעות של וידאו מקורי ועוד קישורים למאמרים וסרטונים רבים להעשרת הידע. בקורס ישתתפו (בצורה מקוונת כמובן) מורים ואנשי פרמקלצ’ר מכל הארץ במפגשים חיים פעמיים בשבוע. בין המפגשים תהיה למידה תיאורטית בבית, ותרגילים לעבודה מעשית שאפשר וכדאי לבצע כדי להעמיק את הלמידה וכדי להתחיל ליישם מה שלמדנו.

נשמע מעניין? מפגש היכרות קצר ייערך בזום ביום חמישי ה-9.4 בשעה 20:00.
אפשר לצפות בו כאן: https://zoom.us/j/378956962

המפגשים החיים של הקורס יתחילו ביום ראשון ה-12.4, ויועברו בימי ראשון ורביעי בשעה 20:30. הקישור למפגש ב-zoom יתפרסם כשעה לפני המפגש, בדפי המפגשים ובדף הפייסבוק של בידיים. לאחר מכן, הצילומים של מפגשי הקורסים יעלו לאתר ויהיו נגישים למשתתפי הקורס גם בהמשך.

הקורס יישאר פתוח ובחינם עד הודעה חדשה.

עוד פרטים והרשמה

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן