קורס פרמקלצ’ר בתל אביב

קורס פרמקלצ'ר בתל אביב

“בעוד שהבעיות של העולם שלנו נהיות מורכבות יותר ויותר, הפתרונות פשוטים בצורה מבישה”
– ביל מוליסון, אחד ממפתחי ומייסדי הפרמקלצ’ר.

קורס הפרמקלצ’ר בתל באביב מתקיים בשכונת מעוז אביב וכולל סיורים והתנסויות רבות בין מרחבים ופרוייקטים אקולוגיים מרתקים ברחבי גוש דן, המרכז ומעבר לו.

פרטים מלאים על הקורס תוכלו למצוא בדף הקורס באתר הגנרטור לצמיחה מקומית

לשאלות ובירורים אנא צרו קשר עם ברק בנייד 052-3216068 או שילחו מייל ל-barshoshan@gmail.com

אז בכמה מילים, מה זה קורס פרמקלצ’ר?
הקורס מלמד תפישת תכנון ועיצוב, נותן כלים פרקטיים לחיי היום יום, מאפשר התנסות, ומפגיש את התלמידים עם דוגמאות מעוררות השראה לאפשרות לחיות חיים טובים ומיטיבים לנו, לחברה ולסביבה בסביבה העירונית ובכלל. הקורס מקנה יסודות בתכנון ועיצוב מערכות מקיימות במעגלי החיים השונים- בבית, בגינה, בעבודה ובשכונה

בקורס נלמד לעצב ולתכנן את הבית והחצר, צרכנות וכלכלה אקולוגית, גידול ירקות וטיפול בעצים, עסקים חברתיים וגינות קהילתיות, ועוד. בנוסף לכך, נלמד לזהות דפוסים ותבניות בטבע שהופכים אותו לכה יפה, יעיל ושופע ולהשתמש בעקרונות אלו ליישומם בחיים, בעיר ובכלל.

הקורס מעניק למשתתפים הזדמנויות פרנסה חדשות ותומך בשינוי אורחות חיים לאקולוגיים, קהילתיים, פשוטים, מהנים ובריאים יותר, כל אחד בהתאם לתחום בחייו שמעניין אותו.

במהלך הקורס יתקיימו מגוון סיורים ובהם נראה איך ניתן לגדל גינה ומזון על קירות, מעקות וגגות. כיצד ניתן לקדם את השכונות שלנו לעבר היותן מקיימות, נפגש עם עסקים חברתיים, יערות מאכל, גינות קהילתיות ומיזמים נוספים המשלבים סביבה, חברה וקהילה.

נראה כיצד תכנון פרhavkin-300x225מקלצ’ר מאפשר לפרויקטים אלה ואחרים לקרום עור וגידים ואיך ניתן ליישם עקרונות אלה גם לשיפור החיים האישיים של כל משתתף ומשתתף, כשם ספרה של טליה שניידר – ‘גן עדן בפתח הבית- כל מה שרצינו עם כל מה שבכל מקרה כבר יש לנו’

הקורס מקנה תעודת בוגר קורס (PDC (permaculture design course המוכרת על ידי ארגון הפרמקלצ’ר הישראלי, וברחבי העולם.

 

 

פרטים מלאים על הקורס תוכלו למצוא בדף הקורס באתר הגנרטור לצמיחה מקומית

לשאלות ובירורים אנא צרו קשר עם ברק בנייד 052-3216068 או שילחו מייל ל-barshoshan@gmail.com

 

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן