קורס דבוראות ביו דינמי

קורס דבוראות ביו דינמי

דבוראות ביו דינמית משמעותה גידול דבורים בצורה אשר מחזקת אותן וכך מחזקת את סביבתן, את הצומח בה ואת האדם אשר נהנה מהמתנות שהדבורים מייצרות. בפרקטיקה זו ישנה התייחסות מכבדת לדבורה אשר נחשבת מקודשת – התייחסות שבאה לידי ביטוי ביחסים לא נצלניים, אלא יחסי תועלת הדדיים.

במהלך 6 מפגשים, כל מפגש שש שעות, נלמד את חיי המכוורת, נעמיק במבנה, בהתנהלות ומהות דבורת הדבש ונגלה את סודותיה.

*הנחה של 10% בהרשמה מוקדמת על ה23.9.22*

מהלך הקורס הינו תאורטי ומעשי ומתרחש בשטח המכוורת הביו דינמית ב״גן הבית של הרדוף״.

המשתתפים/ות בקורס ילמדו להכיר את מבנה הפיזיולוגי של הדבורה ושל הדבורה כחלק מהדבורית הגדולה. במהלך הקורס נפתח כוורות, נלמד על תפקידי הדבורה, התנהלות הדבורית, גלגול חייה, התנחלויות, תוצרי הכוורת וסגולות המרפא הייחודיות לדבורים.

נלמד על סוגי הכוורות השונים, כיצד פותחים כוורת, רדיית הדבש, כיצד להתמודד עם תנאי מזג אוויר, מזיקים, מחלות וכיצד להתנהל עם הדבורים בצורה המחזקת ביותר.

 

הקורס פונה לכל מי שיש בו את הסקרנות והרעב לנושא, ראש ולב פתוחים. הקורס מעניק כלים מעשיים להקמה וגידול כוורת בחצר הבית מתחילה ותמיכה לאחר סיום הקורס.

 

*אין צורך בניסיון קודם*

 

המפגשים מתנהלים בשטח הפתוח (והמוצל) סביב ובין הכוורות הביו דינמיות ומאפשר מגע בלתי אמצעי עם הדבורים וסביבת הגידול שלהן. במפגש הראשון נזמין אתכם/ן להצמיד אוזן לכוורת ולהרגיש את הויברציות והאנרגיה שהדבורית מייצרת, ומשם הקסם מתחיל…

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן