יום פתוח למתעניינים במחנה קיץ לנוער

יום פתוח למתעניינים במחנה קיץ לנוער

זמן

10.07    
10:00 - 13:00

כתובת העסק


Event Type

הי!

מוזמנים לבוא להכיר אותנו, את הצוות ואת המקום המדהים שלנו ביער צבעון

הורים ונערים\ות מוזמנים לקחת יחד איתנו את הצעד הראשון לקראת מחנה קיץ מדהים שהולך להיות פה בקיץ הקרוב!!!

 

 

המחנה הוא פרי שיתוף פעולה של ארגון “שומרי הגן” , ארגון שעוסק בחינוך והדרכה של ילדים ומבוגרים בדרך ייחודית המתבססת על לימוד מיומנויות קדומות, ושל המרכז למלאכות ביער, ארגון הממוקם בקיבוץ צבעון ואשר עוסק בלימוד מלאכות מסורתיות.
אנחנו חוברים יחד להפקה משותפת אשר מבוססת על שני עולמות הידע הרחבים והמקצועיים ששני הגופים הללו מביאים, כמו גם כיסוי ביטוחי וליווי רפואי לאורך כל ימי המחנה.
המחנה יתקיים ביער צבעון, במתחם “מלאכות ביער” בתנאי קמפינג. הקבוצה שתהיה מורכבת מנערים ונערות יחד, ילונו במתחם באוהלים ושקי שינה. במקום נמצא מטבחון מאובזר ומים זורמים, שירותי קומפוסט ומקלחות עם מים חמים!
את הקורס ילוו ברמה המקצועית והחינוכית שני מדריכים קבועים לאורך כל המחנה: מייקי אלפנט, מורה לגילוף וחרשות עץ מהמרכז למלאכות ביער, ושחר רובין, מדריך ותיק ומנוסה משומרי הגן .
כמו גם מנהלן מטעמנו שידאג לכל הצרכים הלוגיסטיים.
התכנים במחנה ישולבו וישזרו אחד בשני משני העולמות באופן שבו למשתתפים\ות תהיה חוויה של למידה משמעותית בכל יום. אנחנו שמים דגש רב על המקום של כל נער ונערה בתוך קבוצה חדשה שהם לא מכירים , ועושים תהליך לגיבוש והכרות הקבוצה , תוך מתן אמון ותשומת לב רבה לצרכים שיעלו מהמשתתפים במהלך הימים.

 

המלאכה מקרבת אותנו אחד לשני ולשניה אך גם מחזירה אותנו אלפי שנים אחורה לתקופה שהשבט היה מלוכד ושזור במלאכת היום יום. לצלול אל תוך היער על כל רבדיו השונים והמיוחדים מאפשרים לנו אנחת רווחה בעולם המודרני אשר בתנועה מתמדת. יום במחנה, כמו כל יום בחיינו דורש את משימותיו השגרתיות כמו הכנת ארוחות יחדיו, איסוף וליקוט מצרכים בסיסיים- החל מהתבלינים והצמחים לתבשילים וכלה בעץ למדורה להכנת אותם תבשילים, אך בכנות ימים אלו אינם שגרתיים בכלל- היער שוקק חיים ובכל רגע צצה לה הזדמנות להקשבה, מישוש והתבוננות במתרחש סביבנו.

המדריכים שלנו:

שחר רובין שחר רובין מדריך בשומרי הגן, צלם, עובד בעץ, מלקט ומגשש. חי בטבע בשנתיים וחצי האחרונות, ומדריך ילדים ובני נוער בעולם הפרא. דווקא כי גדלתי בשוליים של תל אביב וכילד ראיתי את השדות שמסביב לבית הולכים ונעלמים, השליחות שלי בעולם הזה היא לפתוח את העיניים שלנו לפלא שמסביבנו. שחר ירכז במחנה את כל תחומי מיומנויות החיים הדרושות לחיים מחוברים ליער ולשבט. שחר ילווה את המחנה בכל הימים ובכל השעות.

מייקי אלפנט

מגלף כפיות ומורה למלאכת עץ מיוזמי ומקימי “המרכז למלאכות ביער” אוהב עץ ומחבב גרזנים. למייקי ניסיון הוראתי של מעל 6 שנים במלאכת העץ וניסיון של 4 שנים הדרכה של קבוצות נוער.

מייקי ירכז את כל תחומי המלאכה במחנה וילווה באופן אישי את הנערים והנערות בכל ימי המחנה ובכל השעות

 

מאיה אלפי

מרכזת את תחום “מלאכות ביער” בקיבוץ צבעון

מאיה תהיה בקשר עם ההורים והחניכים\ות במידת הצורך אך לא תשהה באופן קבוע במחנה.

לשאלות מוזמנים ליצור קשר עם מאיה בטלפון 058-5214168

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן