מריצה לילדים מעץ ממוחזר

בבית המלאכה

הפעם במקום מדריך מפורט, סרטון אווירה שמציג את תהליך ההכנה של מריצת ילדים מעץ ממוחזר. אשמח לשמוע מה אתם חושבים על צורך ההגשה הזו, ואם אתם מעדיפים מדריכים עמוסים או סרטונים מסכמים (זה גם קצת ניסוי)

בגן הקודם של בתי נהוג שילד או ילדה נותנים מתנה לגן ביום ההולדת שלהם. בלי קשר למה דעתי על המנהג הזה (אני אישית אוהב אותו) פנתה אלי אחת הגננות וביקשה בשם הגן מריצה מעץ. לקח לי קצת זמן, והצלחתי לספק את הסחורה. ומאז עבר עוד קצת זמן, ועכשיו אני מספק את הסחורה לכם. הפעם בצורת סרטון וידאו. פחות מילים, יותר מהיר (בשבע דקות רואים את כל התהליך מההתחלה ועד לסוף). זה לא מדריך מדוקדק, אלא יותר סרטון השראה.

אפשר להבין ממנו פרטים על הפרויקט אבל לא יותר מדי. אשמח לדעת מה אתם חושבים על סוג כזה של תוכן. אני אישית מעדיף מדריכים מדוייקים ומלאי פרטים. אבל אני גם מקבל כל הזמן סימנים מאנשים ומהסטטיסטיקות באתר, שרובנו מעדיפים משהו קצר וכללי. אם זה יותר משבע דקות רוב האנשים לא ישקיעו שום זמן בזה.

אז מה שנעשה זה ככה. אני מפרסם את זה כאן כסרטון (שעלה לערוץ יוטיוב של בידיים גם, משם הוא מודבק לכאן). אם אקבל בתגובות למדריך זה 30 תגובות שמבקשות ממני לפרט את כל הדרך כולל מידות והתלבטויות בדרך, אוסיף למדריך זה פירוט לפי השלבים. בנתיים נשאיר את זה כמו שוט של שייק פירות מרוכז.

והסרטון עצמו

דרך אגב, יש כאן שימוש בהרבה מאוד כלים. רובם רחוקים מלהיות הכרחיים אז שזה לא יטעה אתכם. אפשר לבנות מריצה כזו עם מסור אנכי, מברגה/ מקדחה, מלטשת, פטיש, מסמרים ודבק, כמה קליבות בנוסף על חומר הגלם. שלא ילחיץ אתכם.

    ?רוצים גם אבל זקוקים לעזרה או הדרכה

    הזינו טלפון או דוא"ל ונחזור אליכם עם אפשרויות לביצוע או להדרכה

    לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

    עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

    הצטרפות

    דילוג לתוכן