איך לבנות גוף תאורה יהלום משולב עץ וברזל ממוחזרים

יצירה ושימוש חוזר

בפרויקט זה בניתי מנורה משילוב של עץ וברזל כמובן שהשתמשתי בחומרים ממוחזרים כמו בניית ברזל ולוחות עץ מקופסת אחסון והתוצאה המושלמת! אשתי אהבה את זה.

בפרויקט זה בניתי מנורה משילוב של עץ וברזל כמובן שהשתמשתי בחומרים ממוחזרים כמו בניית ברזל ולוחות עץ מקופסת אחסון והתוצאה המושלמת! אשתי אהבה את זה.

יצירת בסיס הברזל של המנורה

לשם יצירת בסיס המנורה השתמשתי בברזל בניין כזה שמשתמשים בו בתוך יציקות בטון, החלטתי להשתמש בו כי אני אוהב את הטקסטורה המחוספסת שלו. אז חתכתי 6 חתיכות ברזל באורך 52 ס”מ וכופפתי אותם לקבלת הזויות הרצויות.

שלב הריתוך של בסיס המנורה

בשלב הזה כדי להתחיל להרכיב את בסיס המנורה אני מרתך את כל ה-6 חתיכות ברזל שכופפתי לכדי צורת יהלום, וכדי לשמור על רווח שווה בין הברזלים אני משתמש באום עם 6 צלעות.

של הוספת הטאצ' של העץ

בשלב הזה אני חותך 6 חתיכות עץ שוות ואותם אני מציב בין הברזלים בבסיס המנורה.

שלב את חיבור העץ עם הברזל

השלב הבא הוא זה שאני הכי אוהב… השלב בו אני מתחיל לחבר את חתיכות העץ לבסיס הברזל. השילוב של ברזל ועץ הוא השילוב שאני הכי אוהב לדעתי זה חיבור מנצח!

השלב הסופי וחיבור לחשמל

שלב אחרון! חיבור בית מנורה לבסיס התאורה. ואז לחבר לחשמל כדי לבדוק שהכול עובד כמו שצריך! איזה יופי הכנתי גוף תאורה בצורת יהלום משילוב של עץ וברזל כמו שאני אוהב וכל מחומרים ממוחזרים שמצאתי באשפה. והתוצאה המושלמת! ספרו לי בתגובות האם אהבתם? אתם יכולים גם לצפות בסרטון המלא בערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/watch?v=odHJFFjhfp0

לסיכום

איזה יופי הכנתי גוף תאורה בצורת יהלום משילוב של עץ וברזל כמו שאני אוהב וכל מחומרים ממוחזרים שמצאתי באשפה. והתוצאה המושלמת! ספרו לי בתגובות האם אהבתם? אתם יכולים גם לצפות בסרטון המלא בערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/watch?v=odHJFFjhfp0

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן