FinalStraw – קשית השתייה האולטימטיבית

טכנולוגיה נאותה

בעיית הפלסטיק החד פעמי. ובפרט – קשית השתייה.
הרבה מתווכחים על הצורך בקשית כדי לשתות, האם זהו מוצר חובה להרוויית הצמאון? זה בהחלט ניתן לדיון. יש אנשים רבים שלא מסוגלים להיפרד מהקשית, משקאות קרים מאוד בדרך כלל נהוג ויותר מהנה לשתות עם קשית וכמובן שהקשית מסייעת לזאטוטים ולזקנים בשתייה.
אני החלטתי להתנסות בטרנד החדש שמשגע את העולם והצטיידתי לי גם באחת – קשית השתייה הרב פעמית. סיקור המוצר מוגש פה לפניכם.

בעיית הפלסטיק החד פעמי היא תופעה עולמית שמדירה שינה מעיניי רבים. יש כאלו המטיפים לגבי בעיית החד פעמי כבר עשורים; יש כאלו שלאחרונה נחשפו לכך ומשתנים בהתאם להרגלים החדשים של חיים ללא פלסטיק חד פעמי; ויש כאלו שעדיין בכלל לא מוטרדים והדבר היחיד שמעניין אותם זה הנוחות שלהם וההתמכרות שלהם לצריכה. אני, לצערי או לשמחתי, נמנית מבין הקבוצה הראשונה. כבר לפני שנים רבות הפסקתי להשתמש ולצרוך הרבה מאוד מוצרי צריכה מזהמים, אבל זה נושא להרחיב עליו בהזדמנות אחרת. בהזדמנות הזו ארחיב על מוצר מסוים שאני ממעיטה להשתמש בו ככל הניתן עד שכמעט אין לי צורך בו – קשית השתייה.

הרבה מתווכחים על הצורך בקשית כדי לשתות, האם בכלל זהו מוצר חובה להרוויית הצמאון? זה בהחלט ניתן לדיון. יש אנשים רבים שלא מסוגלים להיפרד מהקשית, משקאות קרים מאוד בדרך כלל נהוג ויותר מהנה לשתות עם קשית וכמובן שהקשית מסייעת לזאטוטים ולזקנים בשתייה. עד לפני כעשור, מרבית הקשיות היו עשויות פלסטיק שלא ניתן למחזר. למען האמת זה כך גם היום. הפלסטיק הוא הגורם המזהם ביותר את האוקיינוסים וחלק מהזבל הקיים במים הוא גם קשיות פלסטיק. הומצאו כבר קשים מחומרים אחרים, יותר ידידותיים לסביבה, כאלו שמתפרקים במים, כאלו העשויים מעמילן תירס, נייר, במבוק, פסטה ועוד, אבל גם הם – חד פעמיים. אני החלטתי להתנסות בקשית שתייה מסוג אחר – הסוג הרב פעמי, כזה מנירוסטה שנשמר לכל החיים, והוא גם מתקפל ונוח לניקוי. תכירו את קשית השתייה של FinalStraw.

לראשונה נתקלתי ב-FinalStraw באתר הפרויקטים והקמפיינים Kickstarter. למי שלא מכיר, זהו אתר בו אנשים פרטיים בעלי רעיונות מבריקים יכולים להציע לאנשים לרכוש את הרעיון במכירה מוקדמת, מה שנקרא גיוס המונים. וכך רכשתי את הקשית.

מלבד לכך שהקשית הגיעה אליי בדואר יותר משנה לאחר שביצעתי את ההזמנה, אני מאוד מרוצה מהמוצר. ועל כך אפרט:

 

1. בטיחות: אולי מה שהדאיג אותי יותר מכל בקשית שתייה רב פעמית הוא השימוש בקשית באירועים חברתיים הומי אדם. לא בגלל שאני מתביישת. וזה גם לא משנה אם הקש עשןי מנירוסטה או זכוכית, אם מישהו נתקל בך מלפנים בחוזקה בדיוק ברגע בו את לוגמת משקה באמצעות הקשית, את עלולה לפצוע את החניכיים או לשבור שן, ואף יותר גרוע אם ניתן יד לדמיון. FinalStraw פתרו את הבעיה הזו בכך שציפו את הקשית בסיליקון גמיש בשני קצוותיו כדי להגן על הפיות שלנו מנזק בלתי הפיך. חלק מקשיות השתייה הקיימות בשוק נמכרות עם פיה מסיליקון שמלבישים על הקשית. ב-FinalStraw זה מובנה בתוך הקשית. הקשית עשויה מנירוסטה ולכן אין חשש שתישבר.

 

 

 

2. ניקיון: נקודה חשובה בקשיות השתייה הרב פעמיות הוא הניקיון  יחד עם הקשיות נמכרים גם מנקים מיוחדים לקשיות, לרוב עשויים מנירוסטה בתחתית ובחלקו העליון מברשת קשה בסגנון מנקה מקטרות. FinalStraw התמודדו עם האתגר בשתי דרכים מתוחכמות:

א. הם ציפו את בפנים הקשית בסיליקון גמיש שקל יותר לניקוי (וגם לאיחסון, ראו סעיף 3)

ב. הם הוסיפו מנקה מקטרות קטן וחמוד (ומתקפל, ראו סעיף מספר 3)

 

3. איחסון: הקשית מתקפלת! וזה שוס כי זה ממש נוח. כמו שצויין בסעיף הקודם, FinalStraw ציפו את פנים הקשית בסיליקון גמיש מה שמאפשר לא רק לנקות בקלות, אלא גם לקפל אותה ולהכניס למין נרתיק קטן שבקלות מתחבר למחזיק המפתחות שלך, נכנס לתוך הארנק שלך, תוכלי שיהיה לך את הקשית תמיד, בכיס, מוכנה לשליפה.

בנרתיק יש גם מקום קטן למנקה הקטן והחמוד שציינתי בסעיף הקודם, שגם הוא מתקפל. את יכולה אפילו לבחור את צבע הנרתיק, ובאתר של FinalStraw החברה תורמת אחוזים מהמכירות של הקשית המגיעה בנרתיק השחור.

4. מחיר: פה החיסרון הגדול של FinalStraw לעומת מתחריו – המחיר. כשרכשתי את קשית השתייה דרך הפרוייקט ב-Kickstarter שילמתי 25$ עבורה. כיום הקשית מוצעת לרכישה באתר במחיר של 29.5$ לא כולל עלות משלוח של 15.3$ עד 45.99$.

לטעמי זה מחיר גבוה מידי לצרכן הישראלי וחבל שכך. המוצר עצמו באמת נהדר. אם הייתי נחשפת למוצר הזה במחירו הנוכחי כנראה שלא הייתי רוכשת אותו בגלל המחיר.

 

דירוג המוצר:

חובה על המדף: 2/10 (כי באמת שהרוב יכולים בלי)

איכות המוצר: 7/10 (כי 30$ זה באמת יותר מידי)

 

מקווה שנהניתם מהסיקור שלי.

מוזמנים לכתוב בתגובות באיזה סוג קשית שתייה אתם משתמשים, אם בכלל, ואפילו לכתוב תוכן מקורי משלכם באתר. (ההרשמה בחינם)

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן