סוד האושר הנשי

נפש בריאה

יכול להיות שזה נשמע לך קצת מוזר, לא הגיוני או אפילו ממש הזוי. אני מזמינה אותך לפתוח רגע את הראש ולהניח שאולי, רק אולי, זאת האמת. ואם יש סיכוי כזה, שהסוד לאושר שלך נמצא ממש שם בין הרגליים שלך; שאת לא צריכה ללכת לחפש אותו בשום מקום אחר; שווה לנסות לא?

הארה: המאמר נכתב בלשון נקבה אך מומלץ לקריאה גם לגברים!

בעבודה שלי  אני נתקלת שוב ושוב באותה תופעה:

אני פוגשת אישה מקסימה, מעניינת, עם לב-זהב וכוונות טובות וחכמת חיים…

אבל היא נראית כבויה. דהויה. אפרורית. שחוקה.

האור הפנימי שלה והזוהר הטבעי שלה הלך ונחלש, הלך ונכבה לאורך השנים. 

היא נותנת את הנשמה לילדים, לבנזוג, לקריירה, להורים וכולי, אבל מה נשאר בשבילה? לא הרבה.

אני שואלת אותה – מה את רוצה באמת? מה יחזיר לך את הברק לעיניים והאש ללב?

ולרוב התשובה היא מגומגמת, לא ברורה, או פשוט “לא יודעת” – חד וחלק.

אם משהו מהתיאור הזה מזכיר לך את עצמך, יש לי סוד לגלות לך.

סוד האושר הנשי

הסוד הזה, הוא מה שהחזיר לי את הברק לעיניים ואת האש ללב כשאני הייתי שם.

תקציר הפרקים הקודמים: בגיל 27 התעוררתי בוקר אחד ומצאתי את עצמי גרושה עם שני ילדים קטנטנים, עם ערך-עצמי בגובה של פיסטוק מקולקל, ובלי שמץ של מושג איך להוציא את עצמי מהחיים המבולגנים האלה, שהיה נדמה כאילו הם”נחתו” עליי משומקום, בלי שהיתה לי את היכולת לשנות את המצב.

לאט לאט הרמתי את עצמי והשתקמתי: חזרתי לעבוד בעבודה מדהימה ובעלת משמעות;

הקמתי מרכז אקולוגי וקהילה מדהימה במושב שדמה, שעד היום מבקרים בו מאות אנשים כל שנה;

מצאתי המון סיפוק בעשייה הקהילתית ובעבודה שלי עם נוער, אך עדיין משהו היה חסר. 

שחיקה הרגשתי כבויה, שחוקה, עייפה, חסרת-אנרגיות. ממש מותשת אפילו.

כיום אני יודעת שהתנהלתי במשך שנים באנרגיה זכרית, ולכן הזוהר הנשי הטבעי שלי נשחק – ניכנס לנקודה הזו יותר לעומק בהמשך.

ב-2013 עברתי לגור באוסטרליה, וכל החיים שלי התבלגנו מחדש: לא הצלחתי למצוא עבודה, לא הצלחתי למצוא בית, האקס שלי ואני היינו במצב כאוטי לחלוטין; הגעתי למצב שיא של ירידת אנרגיות, שחיקה וממש דיכאון עמוק וייאוש.

ואז… לגמרי במקרה… מצאתי את סוד האושר הנשי וחזרתי לחיות. אבל לא סתם לחיות! לחיות מתוך תשוקה, חיוניות, להט לחיים, שמחת-חיים וזוהר בוהק כל כך שכל מי שהיו סביבי פשוט נדבקו בזוהר הזה והתחילו גם הן/ם לזרוח.

בשנה וחצי האחרונות הקמתי עסק עצמאי שמשנה חיים של א/נשים ברחבי העולם והולך ומשגשג מיום ליום, אני מאוהבת לגמרי בעבודה שלי וחיה את הייעוד שלי,  בניתי לעצמי מחדש קהילה תומכת ואוהבת, הכרתי בנזוג חדש ומהמם ופשוט בניתי לעצמי את החיים שתמיד חלמתי עליהם.

אז מהו הסוד הזה את שואלת? הסוד הוא………סטגדם!

האושר שלך כאישה טמון במערכת היחסים שלך עם האיברים המיניים שלך: הווגינה, השחלות, הרחם והשדיים שלך.

כן, שמעת נכון. אם את רוצה להיות מאושרת באמת (לא רק “בסדר” או “סבבה” אלא ממש זורחת מאושר!), לחיות מתוך התשוקה הפנימית שלך ולהחזיר לעצמך את הברק לעיניים, את צריכה לטפח מערכת יחסים עמוקה ונפלאה עם האיברים המיניים שלך. 

yoni יכול להיות שזה נשמע לך קצת מוזר, לא הגיוני או אפילו ממש הזוי. אני מזמינה אותך לפתוח רגע את הראש ולהניח שאולי, רק אולי, זאת האמת. ואם יש סיכוי כזה, שהסוד לאושר שלך נמצא ממש שם בין הרגליים שלך; שאת לא צריכה ללכת לחפש אותו בשום מקום אחר; שווה לנסות לא?

במאמר הזה אפתח בפנייך את הדלת לעולם של חיים מתוך תשוקה, חיוניות ושמחת חיים. נדבר על חיבור לאנרגיה המינית שלך, חיבור לאנרגיה הנשית שלך ועל מיניות מקודשת.

זה מאמר קצת ארוך אבל חובה לכל אישה, אז תכיני לך כוס תה ותתכונני לנסיעה :)

לשים את המיניות שלך על הרשימה!

לפני קצת יותר משנה כתבתי את המאמר הזה על חיבור למיניות הנשית כמקור לעוצמה וחיוניות ועל תרגול עם ביצת הג’ייד (Jade Egg) ששינה את חיי מקצה לקצה.jade egg בעקבות המאמר קיבלתי מבול של אימיילים נרגשים מנשים שרצו ללמוד לתרגל עם ביצת הג’ייד וארגנתי משלוח גדול של ביצים לישראל – מרגש!

לא אחזור על כל מה שכתבתי שם, אלא ארחיב ואומר שהתרגול עם ביצת הג’ייד הוא אחד הדברים המרגשים ביותר שיכלו לקרות בחיי. מדובר בתרגול עתיק שמקורו במסורת הטאואיסטית – זו ביצה מאבן ירקן (jade), שאת מחדירה אותה לתוך היוני שלך (ווגינה=Yoni = מרחב מקודש בסנסקריט) ומתרגלת איתה בכל מיני תנוחות, בדומה ליוגה.

כשכתבתי את המאמר לפני שנה עוד לא הייתי בזוגיות, אז עכשיו אני יכולה להעיד עד כמה התרגול והחיבור למיניות משפיעים לטובה לא רק על החיבור שלך לעצמך, על אנרגיית החיים שלך, הבריאות והעוצמה שלך – הם משפיעים לטובה גם על הסקס הזוגי, בלשון המעטה.

(או בלשון מדוייקת יותר: אמאל’ה מה זה הסקס המטריף הזה ואיך זה שלא ידעתי שזה קיים עד עכשיו?? – פירוט בהמשך…).

אז השלב הראשון במסע הזה, הוא לשים את המיניות שלך במקום גבוה יותר ברשימת סדר העדיפויות שלך – להקדיש זמן להתחבר לאנרגיה המינית שלך ולאיברים המיניים שלך.

טיפים מעשיים על איך לעשות את זה תמצאי במאמר הקודם (גם הוא קריאת חובה לכל אישה If I do say so myself :-) ).

כן באנו לכאן להנות!

נשים רבות מרגישות שאין להן זכות באמת להנות בעולם הזה – ושאם כבר להנות, אז רק לאחר ש”הרווחנו” את הזכות הזו בעבודה קשה.

לפעמים האמונה הזו היא תת-מודעת ולפעמים אנחנו מודעות אליה לחלוטין.

האמונה הזו הושתלה בתודעה שלנו בילדות/נערות שלנו על ידי הורים, מורים, החברה, התקשורת, התרבות או הדת שלנו או שילוב כלשהו של אלה. אגב, אני לא מדברת רק על עונג מיני, אלא על כל סוג של עונג והנאה, אך על אחת כמה וכמה כשמדובר בעונג מיני.

חישבי על מסרים כגון: “החיים הם לא פיקניק” , “כסף לא גדל על עצים”, “החיים הם לא פיירים”, “אם את נהנת מסקס את שרמוטה/זולה/זונה”, “נשים לא אמורות לאונן” , “נשים לא אוהבות סקס כמו גברים” ואפילו “קינוח אוכלים רק אחרי האוכל!” (=אפשר להנות אחרי שהרווחנו את ההנאה).

אז אני רוצה שתדעי משהו: ההנאה והעונג שלך הם מורשתך הטבעית – באנו לכאן להנות מהחיים, לזרוח ולהפיץ את האור שלנו בעולם. לא רק שזו זכותך המולדת להרגיש עונג והנאה – זו גם חובתך המוסרית!!!rest

כשאת נהנת מהחיים, כשאת מרגישה עונג, כל מי שסביבך מרוויח/ה ובגדול – הילדים שלך, בן/בת הזוג, קולגות, לקוחות, משפחה, שכנים…

את מעוררת בהן/ם השראה לחוות יותר הנאה ושמחה בחיים שלהן/ם. את נותנת להן/ם רשות לזרוח ולהפיץ את האור שלהן/ם בעולם. וזה גם פשוט הרבה יותר כיף להיות בחברתך כשאת שמחה ונהנית!

את יותר מחייכת, פחות עצבנית ורוטנת… בנוסף, המין האנושי זקוק נואשות ליותר נשים “מודלקות” – נשים מלאות תשוקה שחיות את הייעוד שלהן ומפיצות אהבה בעולם. אם את לא תצטרפי לשורותינו, יש מצב המין האנושי לא ישרוד הרבה זמן – ואני לא מגזימה!

אז אני חוזרת: זוהי חובתך המוסרית להתחבר להנאה ולעונג הטבעי שלך!!

תרגיל: רשמי על דף את כל הסיבות הטובות למה חשוב שתחווי יותר עונג והנאה בחייך. רשמי את כל הא/נשים שירוויחו מכך, מה את תרוויחי מכך, מה העולם ירוויח מכך. מוזמנת לחזור על התרגיל הזה כמה וכמה פעמים….

אני רוצה לעודד אותך לשנות את האמונה התת-מודעת שלא מגיע לך להנות או שהנאה היא בסדר כל עוד עבדת קשה בשבילה. בפעם הבאה שאת נהנת או חווה עונג, או בפעם הבאה שאת עושה אהבה עם הפרטנר/ית שלך – חיזרי לעצמך שוב ושוב על המנטרה: “אני ראויה לעונג, אני ראויה לעונג” את יכולה גם לחזור לעצמך על המנטרה הזו לפני השינה וכשאת מתעוררת בבוקר (אלה הם זמנים בהם המוח שלנו קולט מסרים לתוך התת מודע שלנו יותר בקלות).

אנרגיה נשית / זכרית

לכולנו, נשים וגברים, יש גם אנרגיה זכרית (masculine) וגם אנרגיה נשית (feminine) בתוכנו. לרוב הנשים יש אנרגיה נשית יותר דומיננטית, אם כי יש מיעוט של נשים שיש להן אנרגיה זכרית יותר דומיננטית – ולהפך לגבי גברים (לרובם יש אנרגיה זכרית יותר דומיננטית ולמיעוטם יש אנרגיה נשית יותר דומיננטית).

מטעמי נוחות, אשתמש מעכשיו בלשון נקבה כשאדבר על אנרגיה נשית ובלשון זכר כשאדבר על אנרגיה זכרית, אך כל האמור להלן רלוונטי גם ליחסים בין אישה לאישה או גבר לגבר, כי בדר”כ לאחד מהפרטנרים/ות תהיה אנרגיה יותר נשית ולשני/ה יותר גברית. פשוט הרבה יותר נוח לכתוב “גבר” מאשר “גבר או אישה שיש לה אנרגיה זכרית דומיננטית” – ולהפך.

דיוויד דיידה כותב בספרו “דרך גבר” (מומלץ!) שכדי לבדוק איזו אנרגיה יותר דומיננטית עבורך, יש לשאול את עצמך: מה יותר ילהיב אותי במיטה – אם הפרטנר/ית שלי תגיד/יגיד לי:

א. “קח/י אותי ותעשה/י בי כל מה שאת/ה רוצה – אני שלך! תוביל/י אותי לגן עדן”

או ב. ” את/ה כל כך מהממ/ת, היופי שלך מסנוור אותי לגמרי”

אם בחרת באפשרות א’, סביר להניח שהאנרגיה הזכרית שלך יותר דומיננטית . אם בחרת באפשרות ב’ סביר להניח שהאנרגיה הנשית שלך יותר דומיננטית.

עבור רוב הנשים, כדי לזרוח במלוא האור שלנו בעולם, עלינו להגביר את החיבור לאנרגיה הנשית שלנו.

אנרגיה נשית בריאה מתאפיינת בקבלה, רכות, זוהר (radiance), עומק, אהבה ללא תנאי, אינטואיציה, חמלה, סבלנות, אמון, אפשור ועוד.

אנרגיה זכרית בריאה מתאפיינת בנוכחות, בהירות, מנהיגות, הגנה, יציבות, בטחון, להתגבר על מכשולים, רגישות, תמיכה, משמעות ועוד.

כאמור בכולנו יש גם אנרגיה נשית וגם אנרגיה זכרית, והמצב האידיאלי הוא להתחבר לשתי האנרגיות איזון אנרגיה נשית וזכרית בתוכנווליצור איזון נשי-זכרי בתוכנו.  אך מה שקורה בחברה שלנו הוא שנשים רבות מחוברות מאוד לאנרגיה הזכרית שלהן (מכיוון שרוב העבודות שקיימות בחברה שלנו דורשות חיבור לאנרגיה הזכרית), אך זה בא על חשבון החיבור לאנרגיה הנשית שלהן.

איך את יכולה להתחבר לאנרגיה הנשית שלך? קודם כל להכיר אותה, להכיר את עצמך כשאת מחוברת אליה. האם את יכולה להזכר בזמן בחייך שבו הרגשת ממש נשית? איך זה הרגיש? מה הייתה הסיטואציה? איך זה הרגיש בגוף? שנית יש כל מיני תרגולים יומיומיים שאת יכולה להכניס לחייך: ריקוד (במיוחד ריקוד אקסטטי או ריקודי בטן), תנועה, מוזיקה, מגע, מסאז’ חושני, מסאז’ שדיים (פירטתי במאמר הקודם “מתכון” למסאז’ שדיים בסיסי), הנאה חושנית כלומר להנות מכל החושים שלך – טעם, ריח, מישוש וכולי (להנות עד הסוף מאוכל טעים, ריחות נעימים, נרות וקישוטים יפים ואסטטיים בבית, מוזיקה נעימה, טקסטורות נעימות..), להכניס הנאה חושית לחייך כמה שיותר.

למתקדמות שרוצות לקחת את העניינים צעד ענק קדימה – התחילי לתרגל עם ביצת ג’ייד! (אפרט בסוף הזדמנות כיפית במיוחד לעשות את זה ביחד)

הכניסי את החיבור לאנרגיה הנשית שלך לחייך בצורה של הרגלים ומנהגים יומיומיים.

אם את עובדת בעבודה שבה את נמצאת באנרגיה הזכרית שלך רוב היום (לבצע משימות, להתגבר על מכשולים, להוביל קדימה וכולי), את יכולה לדמיין את עצמך משאירה את האנרגיה הזכרית שלך במשרד, באוטו או באוטובוס בדרך הביתה ו”ליבשי” מחדש את האנרגיה הנשית שלך כשאת נכנסת הביתה. הביאי אור, רכות, זרימה, תנועה וכו’  איתך הביתה. את יכולה  להדליק נר, מבער, קטורת, מוזיקה נעימה או כל דבר אחר שיכול לחבר אותך מחדש לאנרגיה הנשית שלך.

משהו שחשוב להבין: ככל שאת מחוברת לאנרגיה הנשית שלך, כך את יכולה לתמוך בגבר שלך להתחבר לאנרגיה הזכרית שלו! עקרון הקוטביות (polarity) קובע שאנחנו מושכות אלינו את ההפך מאיתנו, כך שאישה נשית מאוד תמשוך גבר גברי מאוד ואישה גברית תמשוך גבר נשי יותר. אז אם את רווקה ומעוניינת למשוך גבר שמחובר לאנרגיה הזכרית הבריאה שלו, כדאי שתתחברי יותר לאנרגיה הנשית שלך. ואם את בזוגיות, החיבור שלך לנשיות שלך יכול לגרום לגבר שלך פתאום לגלות יותר ויותר את האנרגיה הזכרית שלו – והמשיכה המינית ביניכם תגבר (את כמובן גם מוזמנת לשלוח לו לינק למאמר הזה!).

יש סקס אחר – מיניות מקודשת

יד על הלב, האם את לפעמים שוכבת עם הגבר שלך וחושבת תוך כדי על הרשימת “טו-דו” שלך  ו/או מחכה שזה יסתיים כבר שתוכלי ללכת לישון ו/או “עושה את זה בשבילו” גם אם לא ממש בא לך ו/או מזייפת אורגזמה כדי שזה יגמר?

באופן אישי עשיתי כל אחד מהדברים האלה בעבר, ובטח עוד כמה! אבל בזכות החיבור שלי לאנרגיה הנשית והמינית שלי גיליתי עולם שלם של סקס שלא ידעתי שקיים.sacred sexuality זה עולם שבו למעשה האהבה אין שום אג’נדה או מטרה סופית. זה עולם שבו אין שום ניסיון “להגיע” לאנשהו (אורגזמה) או “לגמור”. זה עולם שכולו אהבה טהורה והכל מוזמן לתוך העולם הזה – לפעמים עונג מטורף, לפעמים עצב ובכי, לפעמים פתיחה איסופית של הלב והפתחות אל האלוהי שבי ובגבר שלי. הסקס הזה הוא מרחב מקודש, הוא אקט קדוש, עמוק ורב-משמעות עבורי ועבור הגבר שלי. לפעמים אנחנו יכולים להכנס לעולם הזה ל3-4 שעות בלי לשים לב. לפעמים ל15 דקות.  ולפעמים זה יהיה פראי וחייתי ולפעמים זה יהיה איטי ונורא עמוק, ולפעמים זה יהיה רוחני ומאיר ולפעמים זה יהיה מלא ברגשות… כל פעם משהו אחר, אין חוקים, אין “צריך להיות” כך או אחרת. יש רק נוכחות ברגע הזה, רגיעה, מנוחה ביחד בתוך המרחב של מעשה האהבה. מרחב שבו אנחנו יכולים פשוט להיות עצמנו, כמו שאנחנו. מרחב שיש בו הרבה תקשורת וכבוד הדדי.

אז כמה תרגילים שיכולים לחבר אותך ואת הפרטנר/ית שלך לעולם הזה של מיניות מקודשת ואוהבת:

  1. אווירה: צרו אווירה כמה שיותר נעימה ומרגיעה בחדר, אור עמום או נרות, מוזיקה שקטה ונעימה, בדים נעימים למגע, קטורת או שמן מסאז’ עם ריח טוב וכדומה. היכולת להרגע היא קריטית לאפשרות שלנו להתחבר לעונג שלנו כנשים. (וגם משפיעה על היכולת של גברים להחזיק זקפה לזמן ארוך יותר)
  2. לה-א-ט את הקצב! אבל ממש להאט! נסו לגעת אחד בשניה נגיעות איטיות, בלי מטרה, בלי אג’נדה, סתם בשביל להנות ולהרגע ביחד. נסו כל מיני סוגים של נגיעות: עדין, מרפרף, חזק, עמוק, עם כל היד, כל האצבע, רק הקצה של האצבע, עם נוצה, וכדומה. חקרו מקומות בגוף של הפרטנר/ית שלכן/ם שאולי לא הקדשתן/ם להם תשומת לב בעבר.
  3. נשימה – תוך כדי מעשה האהבה נישמו ביחד נשימות עמוקות אל הבטן התחתונה, פנימה והחוצה. אפשר לסנכרן את הנשימה – פנימה ביחד החוצה ביחד, או כשאני נושמת פנימה אתה נושם החוצה ולהפך.  כשאתם מרגישים ממש מעוררים מינית, נישמו ונתבו  את האנרגיה המינית למעלה דרך עמוד השדרה ועד לקצה הראש. התרגול הזה מעודד אותנו להרגיש עונג בכל הגוף שלנו ולא רק באיברי המין שלנו והופך את החוויה המינית למעוררת וממלאת באנרגיות (במקום אורגזמה קצרצרה או שפיכה, שמוציאות את אנרגיה המינית החוצה מהגוף).
  4. מבט ממושך בעיניים – הסתכלו אחד לשניה עמוק בעיניים לפני, תוך כדי, ו/או אחרי שאתם עושים אהבה. מבט ממושך ועמוק לתוך העיניים של מישהי/ו יכול להיות אקט מאוד מאוד מרפא. אנחנו נותנות לפרטנר/ית שלנו ממש לראות אותנו ולאהוב אותנו כפי שאנחנו ולהפך.
  5. נוכחות בגוף – אם את נוטה להיות “בראש” שלך בזמן סקס, דרך מעולה להתחבר ולהיות נוכחת בגוף היא לעשות סוג של מדיטציה תוך כדי סקס, כלומר לשים לב לכל תחושה קטנה, לכל מגע, כל דבר שעולה בגוף שלך תוך כדי. את יכולה לתרגל יחד עם הפרטנר/ית שלך ולדבר את זה בקול רם – “אני מרגישה עקצוצים נעימים בעמוד השדרה שלי, אני מרגישה את המגע של האצבע שלך על הצוואר שלי” וכולי. אם עולים בך רגשות, את יכולה לדבר גם את זה. כשאת יוצאת מהראש ונוכחת בגוף שלך, את מתחילה להנות הרבה הרבה יותר.
  6. תקשורת – תקשרו תוך כדי או אחרי מעשה האהבה כדי לשתף עם בן/בת הזוג איך ואיפה את אוהבת שיגעו בך. אם קשה לך להשתמש במילים, אפשר גם לתקשר עם הגוף, להזיז את היד שלו/ה לכיוון שאת רוצה, להדגים עם הידיים שלך או לעשות קולות שיאפשרו לו/לה להבין מה את ממש אוהבת.
  7. זמן איכות אוהב בסוף – אל תמהרו ללכת לישון או לעבודה או לשומקום – בלו ביחד לפחות 15 דקות – ואם אפשר יותר – ודברו על איך היה לכם והאם היה משהו שאהבתם במיוחד או חוויה שאתם רוצים לשתף (או פשוט בלו זמן שקט ואוהב ביחד).
  8. להכניס את האלוהי למיטה – מוזמנת לדלג על הסעיף הזה אם “האלוהי” לא מסמל עבורך שום דבר. אני מתכוונת לאלוהים, היוניברס, הבריאה, המקור או איך שלא תרצי לקרוא לכוח שמזיז את הפלנטות. אם זה לא מדבר אלייך, דלגי בכיף :)  אני נוהגת להזמין את “האלוהי” להיות איתנו במעשה האהבה ואני מקדישה את מעשה האהבה שלנו לאלוהים.  האיחוד בין שני א/נשים הוא בסופו של דבר סמל לאיחוד שאנחנו רוצות ורוצים לחוות עם הבריאה, הבורא, היוניברס, האהבה שהיא אנחנו. מי שזה כן מדבר אליה/אליו – ממליצה מאוד על הספר של דייויד דיידה – “למצוא את אלוהים דרך סקס”.

לקחת את הכל צעד קדימה

אם את רוצה לקחת את החיבור למיניות ולנשיות שלך צעד קדימה אני ממש ממליצה לתרגל עם ביצת ג’ייד!sadna1

יש גם הזדמנות מעולה ללמוד ולתרגל איתי ביחד! בינואר 2016 העברתי בישראל 5 סדנאות ביצת ג’ייד ל80 נשים שהחליטו לקחת את החיבור למיניות והחיוניות שלהן צעד קדימה. זו הייתה חוויה ממש מרתקת ומעצימה, והחדשות הטובות הן שאחת הסדנאות תועדה על ידי צלמת מקצועית וזמינה עבורך כסדנה אינטרנטית לצפייה ותרגול מהבית! לפרטים והרשמה לסדנת ביצת הג’ייד לחיבור למיניות ולנשיות לחצי כאן 

ממש מחכה לחלוק איתך את הידע החשוב הזה!

לסיכום

וואו, עברנו חתיכת מסע ביחד אם הגעת עד כאן..

דיברנו על סוד האושר הנשי; על היכולת שלך לזרוח, להיות מלאת חיוניות ושמחת חיים ולתרום עוד יותר לעולם ולכל מי שסביבך אם תתחברי לעונג, להנאה ולאנרגיה המינית והנשית שלך.

דיברנו גם על כמה תרגילים בסיסיים שיעזרו לך להתחבר לסקס כאל אקט מקודש ולחוות סקס אחר לגמרי ממה שהכרת עד היום.

במאמר הבא אפרט הבדלים מסויימים בין נשים לגברים שאם תכירי אותם יוכלו לשנות מקצה לקצה את מערכות היחסים שלך עם גברים – מחשדנות וטינה לאהבה עמוקה, כבוד ועזרה הדדית. המשך יבוא….

לתוכן זה נכתבו 5 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן