על נחשים, ריסוס ופרחים

פרמקלצ'ר

“גדילן, ברקן חרדלים וחובזות אנחנו מחסלים, לאלא לאט הצמחים היותר עדינים, אני נותן להם העדפה פשוט עושה סלקציה וככל שאני מעדיף אותם עוד ועוד, שנה אחר שנה, אז אין לי סחף קרקע, שיפור בכמות החומר האורגני והאדמה מחזיקה יותר מים.” בסרטון הזה, שראוי וישמע בכל בית בישראל וגם בכמה משרדי ממשלה, מסביר לנו שי על דרך העבודה הבריאה, הזולה והיפה שבה עלינו להתייחס לשטחים הפתוחים בסביבתנו!

איך מגננים שטחים גדולים שבהם צמחי החלוץ תוקפים בשיטתיות?  עם סיום קורס הפראמקלצ’ר 126 שעות של אסף ואורית, אני מוצא את עצמי מתחיל לחשוב על ההמשך ומה שבא לי לעשות עם כל הידע והכלים האלו…

כי אחרי קורס פרמקלצ’ר אדם מתמלא בהשראה רבה כל כך עד שהוא מוכן בכל רגע לצאת לשתול יער מאכל או לחפור איזה אגם קטן . אני רוצה לספר על רגע כזה שמילא אותי בהשראה, הרצאה של שי שחל במפגש אודות עיקרון הפרמקלצ’ר “להשתמש בקצוות ולהעריך את השוליים” והביטוי של העיקרון הזה בשטח, בעבודה היומיומית של המתכנן. כשההרצאה הסתיימה והתחלנו לאכול שי סיפר לנו, מה הוא עושה וחשף כמה סודות מקצועיים ותודה לאל על הסמארטפון החדש שקניתי עם תחילת הקורס, כי הקלסר שקיבלתי לא
היה מצליח להכיל את הידע וההבנות שקיבלתי באותה רבע השעה.

אז בסרטון הזה, שראוי וישמע בכל בית בישראל וגם בכמה משרדי ממשלה, מסביר לנו שי על דרך העבודה הבריאה, הזולה והיפה שבה עלינו להתייחס לשטחים הפתוחים בסביבתנו!

“גדילן, ברקן חרדלים וחובזות אנחנו מחסלים, לאט לאט הצמחים היותר עדינים… אני נותן להם העדפה, פשוט עושה סלקציה וככל שאני מעדיף אותם עוד ועוד, שנה אחר שנה, אז אין לי סחף קרקע, שיפור בכמות החומר האורגני והאדמה מחזיקה יותר מים.”

לתוכן זה נכתבו 2 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן