אירוע סיום שנה לימודי פרמקלצ’ר מתקדמים 2013

פרמקלצ'ר

כמו בשנה שעברה, גם השנה (ממש לפני כשבועיים, יום ו’, ה-4.10) התקיים המפגש המרגש בו סיכמנו, כל מציג לעצמו, וכולנו גם יחד, את שנת 2013 בלימודי הפרמקלצ’ר שלנו – דיפלומה, הוראת הפרמקלצ’ר ולימודי פרמקלצ’ר מתקדמים אחרים. במפגש סיכמו את השנה מתחילים ומתקדמים גם יחד, כשכל אחד קיבל בין עשר לעשרים דקות להציג ולענות לשאלות מהקהל. את המפגש יזם ברק בן-חנן בתמיכתו של גלעד מרגלית, והוא התקיים בhubTLV באדיבותם הרבה. ונעבור לכתבנו מהשטח.

כמו בשנה שעברה, גם השנה (ממש לפני כשבועיים, יום ו’, ה-4.10) התקיים המפגש המרגש בו סיכמנו, כל מציג לעצמו, וכולנו גם יחד, את שנת 2013 בלימודי הפרמקלצ’ר שלנו – דיפלומה, הוראת הפרמקלצ’ר ולימודי פרמקלצ’ר מתקדמים אחרים. במפגש סיכמו את השנה מתחילים ומתקדמים גם יחד, כשכל אחד קיבל בין עשר לעשרים דקות להציג ולענות לשאלות מהקהל. את המפגש יזם ברק בן-חנן בתמיכתו של גלעד מרגלית, והוא התקיים בhubTLV באדיבותם הרבה. ונעבור לכתבנו מהשטח… (הצילומים לפי סדר ההופעה)

גלעד מרגלית – דברי פתיחה

גלעד מתחיל את המפגש עם כבוד לסמאטרפון והתפעלות מטכנולוגיית הבנייה המודרנית. כן, כן. תאמינו או לא.

 

ברק בן חנן – דרך היער, בית ספר לקיימות מעשית

ברק מספר על התהליך האישי שעבר בעולם הפרמקלצ’ר, דרך השכונה, הגינה הקהילתית, דיפלומה בפרמקלצ’ר, הקמת דרך היער, וכיום הובלת קורסים, תכניות מתלמדים והנחיית דיפלומה. בסוף ברק מרים לוולה לבועז כשמחבר את הפרמקלצ’ר עם עולם העסקים החברתיים.

 

בועז ספיר – על hubTLV ועסקים חברתיים

בועז, המוביל של תכנית הדגל של של הHub, ה-Hub Rally מדבר על ה-Hub כחממה לעסקים חברתיים ועל הפעילות רחבת ההקף בתחום של רשת הHub בעולם.

 

גלעד מרגלית – תכניות לימודים מתקדמות בפרמקלצ’ר

גלעד מספר על התהליך האישי שעבר דרך נקודות מעניינות בעשור האחרון ויותר שבו הוא מתרגל, לומד ומלמד פרמקלצ’ר, ועד ההקשרים ושיתופי הפעולה עם מורים ומלמדי פרמקלצ’ר שצמחו כתלמידיו.

 

אדי רוזנבאום – סיכום שנה א’, דיפלומה בפרמקלצ’ר

אדי, שלא יכל להיות נוכח במפגש עצמו, הכין לנו סרטון בו צילם את עצמו מספר על התהליך האישי שעבר בשנה האחרונה, ומדגים בצורה טובה כיצד כלי הפרמקלצ’ר העניקה לו כלים תכנוניים לעבודה על תחומים פחות מקובלים לתכנון פרמקלצ’ר כמו פרנסה, משפחה והיום-יום.

 

סוזן רובינשטיין – סיכום שנה א’, דיפלומה בפרמקלצ’ר

סוזן מספרת על התהליך שעברה משינויים קטנים שביצעה בבית, דרך השתלבות והשפעה במערכת החינוך ועד פוליטיקה מקומית ותכניות פיתוח בר-קיימא ברמת המועצה האזורית כולה.

 

אסף צ’רטקוף – כלים ותיעוד בתכנית הדיפלומה, התמונה הגדולה

עבדכם הנאמן, שעומד לקראת סיום הדיפלומה, מציג איך נראה פרוטפוליו לדיפלומה מבפנים, נא ולא מעובד כמו שהוא בדרך כלל. הפרוטפוליו עצמו הוא אמנם אישי אך הוא נותן תמונה רחבה על שימוש בכלים לתיעוד, ובנייה של תכנונים מורכבים – שכבה אחר שכבה – לטווח הארוך.

 

שאול שחם – פרמקלצ’ר ישראלי חוצה גבולות

שאול מספר על הרפתקאותיו באירופה, דרך הבלוג האישי שלו ותמונות מהפייסבוק, וכיצד בחווה צעירה בטורקיה מצא מקום לשלב בין ישן וחדש וללוות את בעלי החווה אל תוך התחום המרתק של שילוב מערכות פרמקלצ’ר בחווה.

 

איתמר – פרוייקט גן הירק ברביבים

איתמר מספר, בסיכום שנה א’ של הדיפלומה, על מספר פרוייקטים מקומיים, ובעיקר על גן הירק הקהילתי ברביבים.

 

דן צוקרמן – סיכום שנה א’, דיפלומה בפרמקלצ’ר

דן סיכם את האירוע בסיפור אישי על תכנון משפחה ופרנסה, ובעיקר על עבודתו בתוך בית ספר צעיר שהיה שותף להקמתו ועל עבודתו כאיש חינוך דרך המשקפיים של האתיקות והעקרונות של הפרמקלצ’ר.

 

עד השנה הבאה (אז אני מקווה שאבוא כבר כפוסט-דיפלומט, כי חלאס, הגיע הזמן, לא?…).
ומתי אתם עושים את קורס הפרמקלצ’ר שלכם?

אירוע סיום שנה לימודי פרמקלצ'ר מתקדמים 2013

אירוע סיום שנה לימודי פרמקלצ’ר מתקדמים 2013

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן