שימושים לתגי-השמות (ומתליהן) שמקבלים בכל כנס

יצירה ושימוש חוזר

בכל התכנסות מתבקשים לאחרונה המשתתפים לענוד תגי שמות. עוד לא יצא לי לפגוש משהו טוב שמיוחס לתגי השמות, אבל מה שבטוח שמכל הרצאה שכזו אני חוזרת עם לוח פלסטיק מלבני + וו בעל תופסן המאפשר לענוד את תג-השם, מחובר לסרט שקוף היוצר מעין לולאה בעזרת תיק-תק.

בכל התכנסות מתבקשים לאחרונה המשתתפים לענוד תגי שמות. עוד לא יצא לי לפגוש משהו טוב שמיוחס לתגי השמות, אבל ליאור זינגר האיר את עיני ואמר שהוא משתמש בהם כדי למיין את כרטיסי הביקור שהוא מקבל/אוסף בכנסים… אף פעם הרי לא זוכרים את שם הבן אדם, אך זוכרים איפה הכרנו אותו, לכן לכל תג שם הוא מצמיד את כל כרטיסי הביקור מאותו הכנס. אני חשבתי שזה רעיון מצויין. בכל מקרה, מה שבטוח זה שמכל הרצאה שכזו אני חוזרת עם לוח פלסטיק מלבני + תופסן המאפשר לענוד את תג-השם, מחובר לסרט שקוף היוצר מעין לולאה בעזרת תיק-תק.

תופסן ומלבני הפלסטיק של תגי-השמות

תופסן ומלבני הפלסטיק של תגי-השמות

אני מציעה כאן את השימושים האפשריים שעלו בדעתי לשני חלקי תג-השם שאין באמת סיבה לחד- פעמיותם. אני מזמינה את הקוראים להציע עוד שימושים יצירתיים, בעצמם, או דרכי, מבטיחה להוסיף את המוצלחים.

שימושים לתופסן תג-השם

1. מתלים למגבת מטבח או מגבת אמבטיה שאין להן לולאות תליה:

תופסן מתג השם, משמש מתלה למגבת מטבח

תופסן מתג השם, משמש מתלה למגבת מטבח

2. זוג מתלים משני קצות צלע אחת של המגבת, כדי לתלות מגבת גוף גדולה בפרישה מלאה לייבוש מהיר ויעיל, ללא ריחות לוואי.

3. תופסן לפתקיות הויזה-ישראקרד-מאסטרקארד עד לבוא דפי הריכוז החודשי, לבדיקה ומעקב, ו/או חשבונות לתשלום:

פתקי ויזה מאוגדים בתופסן של תג-השם

פתקי ויזה מאוגדים בתופסן של תג-השם

4. בחלק הפלסטיק השקוף והנפתח עם תיק-תק של התופסן, נתפוס צעיף בצורה מרושלת אך מעוצבת, נהפוך את הוו על צירו ונתלה את הצעיף הקשור על הפתח המרכזי של צווארון החולצה:

צעיף אחוז בלולאת התופסן של תג-השם

צעיף אחוז בלולאת התופסן של תג-השם

שימושים למלבן הפלסטיק מתג השם

(משרים אותו במים ללילה, ומסירים ללא קושי את הנייר שעליו מופיע השם):
1. ככלי מטבח הנקרא “קלף”: לחיתוך חתיכות מבצק (ללחמניות למשל), לחיתוך גס של חצילים קלויים (או מבושלים), למעיכה גסה של ירקות מבושלים. אך לא הייתי משתמשת בקלף המאולתר בטמפרטורות גבוהות, אחרי הכול, לא ייצרו אותו לעמוד בטמפרטורות כאלה.

2. כבסיס עם חור תלייה לפתקית מידע (דביקה) בקופסאות/מגירות/אתרי אחסון, המפרטת מה מאוחסן באתר המדובר, לצמצום הזמן שלוקח לאתר דבר מה מאוחסן

פירוט חפצים מאוחסנים בקופסא

פירוט חפצים מאוחסנים בקופסא

3. בסיס לכרטיסיות של מתכונים, מושחלים במרכזם על סרט אחד, כך שניתן להעמיד מול העיניים או להשכיב ברוגע (והדפים לא יתנופפו ברוח) כשמבשלים מהמתכון:

אגד כרטיסיות מתכונים על מלבני הפלסטיק

אגד כרטיסיות מתכונים על מלבני הפלסטיק

4. קלפים לילדים, מודבקים על הפלסטיק, למשל, מצד אחד ציור של חפץ או מצב ומאחור שמו כתוב בעברית. אם הילד/ה גדול/ה יותר, מילה באנגלית, ומצידה השני פירוש המילה בעברית.

טוב, אני מתחילה להתפזר, כנראה שזקוקה לעזרה…
גם הצעות מצחיקות יתקבלו בברכה.

לתוכן זה נכתבו 9 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן