אוצר על גלגלים

טכנולוגיה נאותה

עירוניים? קרה לכם שמצאתם כורסה מדהימה מאה וחמישים מטר מהדירה, והבטחתם לעצמכם שתגיעו הבייתה, ותחזרו לקחת אותה עם האוטו, אך שכחתם? או יותר גרוע, חזרתם עם האוטו והכורסה כבר נעלמה? לא עוד. כל עכבר עיר שאוסף ריהוט מזדמן מהרחוב יאהב את Treasure Wheels.

בתקופה שגרתי בעיר (אכן, הייתה כזו – ת”א, באר-יעקב, שוב ת”א וחדרה) ריהוט מהרחוב היה פתרון פקרטי, חסכוני ומהנה מאוד. הבעיה הייתה חוסר ברכב, או יותר נכון – חוסר בגלגלים. פעמים רבות הדירה פשוט הייתה רחוקה מדי כדי לסחוב את השידה או השולחן, מה גם שאת רוב הריהוט קשה מאוד לסחוב לבד.

יעל ליבנה (שאותה אני לא מכיר) עלתה על פתרון שלכל הפחות נראה ומעוצב מעולה. קוראים לזה Treasure Wheels – שני זוגות מלחציים (כן, בדיוק כמו אלו מחוג נגרות) עם גלגלים(!), אותם אפשר להוציא מהתיק, לחבר לשולחן שמצאתם ולהתגלגל איתו כל הדרך הביתה. העומס המותר על הגלגלים הוא כ-70 קילוגרם, שזה די מספיק לרוב הרהיטים, כיוון שהגלגלים תופסים רק צד אחד – את הצד השני אתם תופסים.

אמנם לא בדקתי את זה בעצמי, ואני בטוח שאפשר למצוא הרבה חסרונות למכשיר, אבל בכל זאת – יש כאן פתרון פרקטי בעיצוב מדהים. להוריד את הכובע.

את Treasure Wheels תוכלו למצוא בetsy ובעוד חנויות מקוונות, במחיר של סביב ה-150 ש”ח. יש לכם חבר אקולוגי ו/או זבלן שבדיוק עושה חנוכת בית לדירתו התל-אביבית? גם מתנה מגניבה ויצירתית, גם לתמוך בבעלת מלאכה מקומית, גם לקנות כחול לבן, גם לעזור לחברכם לספק את תשוקותיו הזבלניות, וגם שימושחוזר – חמש סיבות (!) ל- Treasure Wheels.

עכשיו רק צריך להמציא את המסור החשמלי שיעלה את השולחן 3 קומות למעלה.

ולא, “בידיים” לא מקבל אחוזים על הפרסומת.

 

 

לתוכן זה נכתבו 3 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן