ביקור ב”חווה ואדם” (וידאו)

פרמקלצ'ר

“בידיים” פותח בסדרת סרטונים על ביקורים בפרוייקטים בארץ שעושים קיימות. הביקור הראשון היה ב”חווה ואדם” – החווה האקולוגית במודיעין. לדעתי, היום הגשום עוזר להוציא את היופי. תהנו.

כחלק מהמגמה של “בידיים” להרחיב את פעילות האתר, החלטתי לפצוח בסדרה של סרטונים אשר בכל פעם תסקר ביקור במקום אחר אשר עוסק בקיימות. אין כאן יומרה להצליח להקיף את כל הפעילות של כל פרוייקט, אלא להביא לקהל הגולשים טעימות מפרוייקטים שונים בכוונה שיגרו את התאבון ויעניקו השראה. הסרטון הראשון מסקר קצת המנעשה ב”חווה ואדם” – החווה האקולוגית במודיעין. דעה אישית, מחוץ לפרוטוקול – “חווה ואדם” היא אחד הפרוייקטים הוותיקים והמוצלחים, במובנים רבים. שווה לבקר, ועדיף לעשות איזה קורס או לבוא להתנדב.

 

מתוך אתר האינטרנט של “חווה ואדם”:

חווה ואדם, החווה האקולוגית במודיעין, הינה מרכז חינוכי-אקולוגי המשלב חינוך סביבתי וחברתי בראייה הוליסטית, בדגש על צמיחה אישית ויחסי הגומלין בין אדם לסביבתו הטבעית והאנושית.
חווה ואדם הינה מקום בו חברה מקיימת חיי קהילה המושתתים על עקרונות סביבתיים – חברתיים. החווה מגשימה עקרונות אלו ופותחת את שעריה בפני כל המאמינים ביכולת לשנות.
חווה ואדם מושתתת על חיי בר קיימא המטפחים את המערכות האקולוגית הטבעיות והאנושיות אשר מספקות לנו, ישירות או בעקיפין, את המשאבים שאנו זקוקים להם, כגון: מים, מזון, אנרגיה, אומנות, מורשת, חקר ולימוד ועוד.

לאתר “חווה ואדם”

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן