איך לומדים קורס בבידיים

בידיים מציע קורסים בנושאי קיימות ועשו-זאת-בעצמכם המועברים על ידי אנשי מקצוע ומומחים מתחומים מגוונים.

השתתפות בקורס

הקורסים, רובם ככולם, דורשים הרשמה לבידיים ולקורס. ההרשמה היא בחינם ומאפשרת לכם גם לפרסם תכנים באתר (מדריכים, מאמרים, סיקורים) ולהגיב לתכנים של אחרים. אם עוד אין לכם משתמש, הירשמו כעת. כבר רשומים? התחברו בפינה השמאלית העליונה של האתר.

לאחר מכן, גשו לעמוד הקורסים ולחצו על קורס שמעניין אתכם. בדף הקורס תוכלו לקרוא הסבר על הקורס ולהתרשם מרשימת השיעורים והנושאים שבו. בסרגל הצדדי (או בסוף הדף דרך הטלפון) תוכלו לקבל פרטים על המנחה בקורס.

החלטתם להצטרף? לחצו על הכפתור כפתור צרפו אותי לקורס.

אם הקורס בתשלום, תועברו לתהליך תשלום קצר דרך פייפאל. בסוף התשלום, או אם הקורס בחינם, דף הקורס ירוענן וכפתור ההצטרפות יעלם. בראש דף הקורס יופיע: רשום . כמו כן, אימייל אישור הרשמה יישלח אליכם תוך זמן קצר. זהו זה, אתם רשומים.

התחלת הלמידה

תפריט ניווט בקורס

תפריט ניווט בקורס לדוגמה

כל קורס מורכב מרצף שיעורים, המורכבים מנושאים שונים, ולעיתים גם ממשימות ומבחנים. מבנה הקורס הכללי מוצג בדף הקורס הראשי, ולאחר ההרשמה גם בתפריט “ניווט בקורס” הנמצא בסרגל השמאלי (או בתחתית הדף בגלישה דרך הטלפון).

לחצו על שיעור כדי להתחיל בו. בדף השיעור קראו את דברי המבוא לשיעור, ואז לחצו על הנושא הראשון ברשימת הנושאים שבסוף הדף. בסוף כל נושא מופיע כפתור ירוק: סיימתי. לחצו עליו כדי לעבור לנושא או המשימה הבאים. כך תסיימו את כל חלקי השיעור.

לאחר סיום כל חלקי השיעור תוחזרו לדף השיעור הראשי. כעת יהיו מסומנים כל חלקי השיעור בסימון ירוק , וכפתור סיימתי ירוק וגדול יופיע מתחת לרשימת הנושאים. לחצו עליו על מנת לעבור לשיעור הבא.

שימו לב כי בקורסים מסויימים, ובעיקר בקורסים עם לוח מפגשים חיים, שיעורים יישארו סגורים עבורכם עד לתאריך שהוחלט על ידי מנחי הקורס. במקרה כזה במקום תוכן השיעור תופיע הודעה עם תאריך פתיחת השיעור למשתתפים.

טיפ קטן: ניתן לחזור חזרה אל נושאים, משימות, או שיעורים. ניתן לעשות זאת גם דרך תפריט הניווט בקורס, וגם על ידי לחיצה על כפתור כפתור הנושא הקודם בתחתית כל דף.

לאחר סיום כל השיעורים, על נושאיהם ומשימותיהם, ייפתח לכם כפתור כפתור סיימתי בדף הראשי של הקורס. לחצו עליו ו… מזל טוב! סיימתם את הקורס הראשון שלכם בבידיים.

 

מחשיבים את עצמכם מומחים? רוצים להנחות קורס בבידיים ולהרוויח כסף? צרו איתנו קשר ונשמח לשתף איתכם פעולה.

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן