מה היה לנו החודש – יוני 2020

שלום לכולם,

ברוך שובכם לבלוג החודשי שלנו.

חודש מאי עבר עלינו במהירות, מן חזרה מוזרה למן סוג של שגרה מוזרה, לא ברור איך להתמודד איתה, אבל זה מה שיש ועם זה ננצח.

אז מה היה לנו החודש – יוני 2020?

נתחיל בבשורות משמחות:

גילינו, בעזרת עמותת שומרי הבית, שאתמול, יום שני ה-29/6/20, בדיון ועדת הפנים והגנת הסביבה בראשות מיקי חיימוביץ’, הושמעו המלצות לסגירת בתי הזיקוק בחיפה עד שנת 2025, גם בידי יו”ר המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון וגם על ידי השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל. בעינינו זהו תקדים ענק! במיוחד אחרי שאחת הארובות המפורסמות של בז”ן התמוטטה לפני כשלושה שבועות. לקריאה נוספת, לחצו כאן.

חדשות טובות נוספות הן ששר הפנים, אריה דרעי, חתם ביום ראשון האחרון, ה-28/6, על שינוי בתקנות התכנון והבנייה המאפשר את הקמתם של מתקנים סולאריים לייצור חשמל על פרגולות וגגות – ללא צורך בהיתר בנייה, כפי שנדרש היום, כך פורסם בדה מרקר.

השחקן ג’ייסון מומאה החליט להעלים את בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים מעל לכדור הארץ והחל לשווק מים במיכלי אלומיניום. כידוע להרבה מכם, בקבוקי פלסטיק הם תוצר של נפט שהפקתו כרוכה בניצול משאבים אדיר וזיהום כדור הארץ שלנו, לוקח להם להתכלות אלפי שנים וקשה מאוד למחזר אותם. הפקת האלומיניום הינה ידידותית יותר לסביבה, אלומיניום הוא מינרל הקיים בטבע ואת מיכל האלומיניום ניתן למחזר אינספור עד אינסוף פעמים. אנחנו ממליצים לקרוא על כך עוד, כאן.

אולי אנחנו היחידים שמרגישים כך, אבל לנו נדמה שחודש יוני היה חודש מלא ואפוף בהפגנות, ובצדק. ההפגנות ממשיכות לתוך חודש יולי. זאת הזדמנות נהדרת להזכיר לכולם על הפגנה חשובה שמתרחשת ביום שבת הקרוב, ה-4/7/20, בקיסריה, מול בית ראש הממשלה, בדרישה לעצור את אסון הגז, לעבור לאנרגיה נקייה ולשמור על הים בקידוחים מפוקחים ומוכנות לחירום בים!

 

בשורות קצת פחות משמחות:

איזה קאמבק עשה החד-פעמי! קאמבק ענק!

בדיוק כשחשבנו שהצלחנו להיפטר ממנו, או לפחות להפחית אותו, הוא שוב שולט בחיינו והכל בגלל הקורונה. אז חברים בבקשה, אל תשתגעו מרוב חד פעמי. אנחנו מקווים שזה שלב חולף וממש רוצים להישאר אופטימיים, לצפות לטוב עבור האנושות ולהגיד ביי ביי לחד-פעמי אחת ולתמיד.

אנחנו חושבים שבתקופה הזאת, כמו בתקופת סגר הקורונה, חשוב להישאר אופטימיים ולהישאר מאוחדים, להמשיך בדרכנו ולדבוק באמת שלנו.

מקווים שיהיה לכם חודש טוב ונתראה בחודש הבא.

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן