איך לפרסם עסק במעגל העסקים

מעגל העסקים הוא במה ליוזמות ועסקים מעולם הקיימות, הסביבה וה”עשו זאת בעצמכם”. מטרת המעגל היא לתת חשיפה ולהנגיש לקהל הרחב את היוזמות והעסקים בתחום, וכן להוות מנגנון כלכלי שמאפשר לאתר בידיים להמשיך לשגשג.

מעגל העסקים הוא ראשית כל אינדקס של עסקים ויוזמות מהתחום, וכן לוח אירועים ואפשרות לפרסום מודעות עסקיות באתר.

אז איך פותחים עסק במעגל העסקים? אם כבר כתבתם באתר בעבר זה יהיה פשוט מאד עבורכם – הענין מאד דומה לכתיבת מדריך, מאמר או פתיחת אירוע. אם לא – מוזמנים לקרוא את המדריך להלן שלב שלב, או לצפות בסרטון ההדרכה. אם תיכנסו לעמוד היוטיוב של הסרטון תוכלו גם לדלג בין השלבים השונים ביתר קלות.

 

איך יוצרים עסק חדש

ראשית כל יש להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה שלכם לאתר. עושים את זה בצד ימין למעלה של האתר ע”י ריחוף העכבר על כניסה והזנת הפרטים שלכם. אם אין לכם משתמש עדיין, או שהמשתמש שלכם לא משתמש עסקי, לחצו ליד הכניסה על הצטרפות או על שדרוג.

אחרי שהתחרבתם יופיע השם שלכם במקום כניסה ומתחתיו לשונית – תפריט המשתמש – עם הרבה אפשרויות. בתפריט המשתמש לחצו על “עסק חדש”. בעתיד תוכלו לגשת אל העסק שלכם על ידי לחיצה על לוח בקרה בראש אותו תפריט.

 

ייפתח עמוד עסק חדש שנראה כך:

כאן יש למלא את כל הפרטים הרלוונטים בכל שדה. נעבור על הכל שלב שלב.

הוספת כותרת: שם העסק שלכם.

הסבר על העסק: כולל כל מה שיש לכם לומר על העסק, החזון, המטרות וכיו”ב. כל מה שיהיה רלוונטי ומזמין לקהל הגולשים.

הצגת תכנים בעמוד העסק

תכנים שתבחרו כאן, מתוך רשימת התכנים שכתבתם בעבר, יופיעו בתוך עמוד העסק שלכם. לדוגמה אם אתם מנהלים יער מאכל וכתבתם מדריך גיזום עצים אפשר לבחור שהמדריך יופיע.

התכנים בצד ימין הם תכנים שלא יופיעו, לחצו עליהם כדי לבחור שיופיעו (עוברים לצד שמאל).
שימו לב: כברירת מחדל, אם לא נבחרו שום תכנים, יופיעו כל התכנים שלכם בעמוד העסק.

תמונות לסליידר

הסליידר הוא מצגת התמונות שמופיעה בראש עמוד עסק. מדובר בתמונות איכותיות, ברזולוציה גבוהה, שיכולות לייצג את העסק שלכם בצורה אלגנטית. אם אין לכם כאלה, עדיף שתשאירו ריק בנתיים.

בחרו 3-5 תמונות על ידי לחיצה על “תמונה נוספת” ואחר כך “הוספת תמונה”. ייפתח חלון חדש עם תמונות לבחירה, תוכלו לגרור תמונות מהמחשב ישירות אל החלון הזה.

כתובת העסק, יצירת קשר ותקציר

הכתובת שלכם תשמש ליצירת מפה שתופיע באירועים שתקיימו, ובעתיד גם בעמוד העסק עצמו. יש להזין כתובת מדויקת וללחוץ על search address.

פרטי יצירת הקשר יופיעו בעמוד העסק שלכם ובכל האירועים מטעם העסק. השדות אינם שדות חובה, אך רצוי להזין כמה שיותר מהם, זה יקל על הלקוחות שלכם.

תקציר העסק כרגע לא נמצא בשימוש באתר, אך יש צורך להזין אותו בכל זאת לשימוש עתידי. מדובר בכמה מילים בודדות על מהות העסק, הרבה יותר קצר מהתיאור המרכזי הנ”ל.

תחומים ואזורים

בעמודה השמאלית של עמוד העריכה נמצאות הגדרות תחומים ואח”כ אזורים. כלומר – במה העסק שלכם עוסק, ואיפה הוא נמצא? באינדקס, העמוד הראשי של מעגל העסקים, אפשר יהיה למצוא אתכם לפי התחומים והאזורים שתסמנו. אפשר לסמן יותר מתחום אחד ויותר מאזור אחד, אך בבקשה לא לסמן מה שאינו רלוונטי.

אם לא מצאתם תחום או אזור שמתאימים לכם, צרו איתנו קשר.

לוגו העסק

לחצו על “בחירת תמונה ראשית” כדי לבחור לוגו. גם כאן ייפתח לכם חלון חדש עם תמונות ואפשרות להעלות תמונות מהמחשב. עשו זאת על ידי גרירה של תמונות מהמחשב אל החלון, או על ידי לחיצה על העלאת קבצים בראש החלון שנפתח.

התמונה צריכה להיות ברזולוציה מינימלית של 315X310 פיקסלים, ורצוי שתהיה חתוכה מראש ביחס דומה.

שמירה וסיום

בראש העמודה השמאלית, מעל תחומים ואזורים, יש בלוק עם כותרת פרסום ובו כמה כפתורים חשובים.

שמירת טיוטה מאפשר לכם לשמור את העסק ולחזור אליו אח”כ. תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה ללוח הבקרה מאותה לשונית בה לחצתם על עסק חדש בהתחלה.

תצוגה מקדימה מאפשרת לכם לראות איך עמוד העסק ייראה בלי לפרסם אותו. כדאי מאוד לעשות זאת לפני שממשיכים האלה.

הגש לאישור זו שמירה של עמוד העסק. העסק יפורסם רק לאחר שצוות האתר יבדוק אותו, ואם יהיה צורך גם יציע תיקונים.

 

שאלות בעיות וטענות בבקשה פרסמו כאן בתגובות כדי שכולם ירוויחו. ואם אתם מתעקשים על תמיכה אישית – צרו איתנו קשר כאן ושנמח לעזור.

לתוכן זה נכתבו 0 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן