יום האקלים Climate Day LIVE

יום האקלים Climate Day LIVE

זמן

24.03    
10:00 - 22:00

Event Type

מצעד האקלים שתוכנן ליום שישי ה-27/3/20 בוטל בשל המצב!

אירוע מקוון בשיתוף 23 אירגונים ישראליים, מהמובילים בתחומם בישראל, יוצא לפועל במקום, מחר יום שלישי 24/3/20 בשעה 10:00 בבוקר, כל אחד ממקום מושבו מול מחשבו.

 

מועתק מעמוד האירוע בפייסבוק:

 

בצל המשבר הבריאותי העולמי ומתוך תחושת אחריות לבריאותם של אלפי תלמידים ותלמידות וכ-20 אלף צועדים וצועדות שהיו צפויים להגיע, החלטנו לדחות את מצעד האקלים השנתי שתוכנן לחודש זה, ולקיים במקומו את יום האקלים האינטרנטי להעלאת מודעות למשבר האקלים.

ב-24/3, יום שלישי, ניפגש כולנו כאן, בעמוד האירוע, ליום אקלים אינטרנטי, שמטרתו להעלות מודעות למשבר האקלים ולאתגרים הרבים שעומדים לפנינו בעת זו. לאורך כל היום יעלו כאן בעמוד מגוון שידורי לייב, הרצאות מקוונות, שיחות פתוחות ופאנלים העוסקים במשבר האקלים.

בדומה למשבר הקורונה, משבר האקלים הוא משבר קיומי שתוצאותיו משפיעות על כל אחד ואחת מאיתנו כבר כיום. הצפות ושריפות הפכו לשגרה וזאת רק התחלה. מומחים, מדענים, פוליטיקאים ואקטיביסטים בכל העולם מזהירים כי חציית נקודת האל חזור ב-2030 תגרום בטווח המיידי לחוסר במזון ומים, מגפות, הצפה של ערי החוף, העמקה של פערים חברתיים ומשבר כלכלי חריף.

כמו משבר הקורונה, גם משבר האקלים דורש שיתוף פעולה בין לאומי, בין מגזרי וצעדים מרחיקי לכת על מנת להתמודד עם המשבר. ובניגוד למשבר הקורונה – ממשבר האקלים עדיין אפשר להימנע!

בימים לא פשוטים אלה, אנחנו מזמינים אתכם/ן להצטרף אלינו וליהנות מתוכן עשיר, מעניין ומגוון בנושא שחייב להיות בראש סדר העדיפויות של כולנו.

היערכות הממשלה להתמודדות עם נגיף הקורונה מוכיחה כי יש למערכות הממשלה בארץ ולרשויות המוניציפליות את היכולת להוציא לפועל מדיניות מרחיקת לכת על מנת לשמור על בריאותנו. בהתאם לכך אנו דורשים את התערבות הממשלה למדיניות וצעדים מרחיקי לכת על מנת להפחית את פליטות גזי החממה ולעבור למשק של אנרגיה מתחדשת, על מנת למנוע משבר חמור בהרבה מזה שאנו עדים לו כיום.

הצטרפו אלינו ליום השידורים המיוחד!
בעמוד האירוע, ביום שלישי 24/3/20

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן