עיינה – ייעוץ אסטרטגי לקיימות

עיינה - ייעוץ אסטרטגי לקיימות

מקום

חצב 25
מבשרת ציון
מחוז ירושלים

Next Event

No upcoming events

ייעוץ אסטרטגי לקיימות המסייע לארגונים להטמיע קיימות חברתית-סביבתית בגישה מוכחת מחקרית, יישומית וכלכלית.

מבינים שקיימות זה חשוב להצלחת העסק אבל לא יודעים איך לגשת לנושא? עובדים ועובדות באים בהצעות להטמיע שינויים בארגון שנוגעים לשמירה על הסביבה או אחריות חברתית? מעוניינים בהרצאה מעוררת השראה על הנושא? מעוניינים בליווי שיהפוך אתכם לארגונים מובילים בהטמעת קיימות?

משימתנו בעיינה היא לספק שירותי ייעוץ, הכשרה והשראה לקיימות חברתית-סביבתית. בחברה בת קיימא חזונה של עיינה הוא לפתח ולטפח חברה משגשגת כחלק מהסביבה בה אנו חיים, ולעודד אנשים לפעול מתוך מודעות ותחושת אחריות משותפת. עוד על הגישה של עיינה תוכלו למצוא בעמוד “אודות” באתר.

השירותים שלנו כוללים

  1. ייעוץ אסטרטגי לקיימות – בו נבנה לארגון חזון יעדים ומשימות להטמעת קיימות באופן הוליסטי ופרקטי
  2. קואצי’נג לקיימות – אימון איש צוות או קבוצת עובדים מהארגון לביצוע תהליכי קיימות בארגון
  3. ייעוץ עסקי לעסקים בתחום הקיימות – תמיכה בבניית תכנית עסקית, סיוע ביצירת כיווני צמיחה חדשים לעסק, קבלת כלים לניהול העסק ועוד.
  4. הרצאות חוויתיות והכשרות מקצועיות – לקהל הרחב ולקבוצות ייעודיות.
    עוד על השירותים שלנו תוכלו למצוא בעמוד “שירותים” באתר.

למה כדאי להטמיע קיימות?

מעבר לעובדה שקיימות היא צורך השעה, הארגון שלך יוכל ליהנות מקשת של תועלות, החל מחיסכון כלכלי והתייעלות בצריכת משאבים, שיפור מערכות היחסים של הארגון עם מחזיקי העניין השונים – בראש ובראשונה העובדים שלו, צמצום סיכונים בסביבה משתנה כגון התמודדות עם רגולציה ויצירת יתרון תחרותי, זיהוי מקורות לחדשנות ועוד. עוד יתרונות ודוגמאות לתועלות ניתן למצוא בעמוד “למה קיימות” באתר.

למה לעבוד איתנו?

אנחנו עובדות ביחד מאז 2015. שתינו חיות ונושמות קיימות שבאה מתוך תפיסה מערכתית ומעמיקה,מגיעות מרקעים שונים ועם ניסיון שונה – החיבור בינינו מייצר קסמים אמיתיים.
שתינו בעלות רקע מקצועי ותעסוקתי עשיר,
הגר לידור מגיעה מרקע של ייעוץ אסטרטגי, עבדה עם ארגונים גדולים ומגוונים, בוגרת תכנית תלפיות של חיל האוויר, בעלת תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה ותואר שני ביישוב סכסוכים בהצטיינות יתרה, בוגרת תכנית העמיתים של השל.
הילה ליאו שפירא מגיעה מעולם הכלכלה, בעברה שימשה כלכלנית בארגונים גדולים ובינלאומיים, בוגרת תואר שני במנהיגות אסטרטגית לקיימות מהמכון הטכנולוגי בלקינגה בשבדיה, ותואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.
לרקע ביוגרפי מורחב בקרו בעמוד “אודות” באתר.

יחד עם הניסיון הרב שצברנו, נשלב בעבודתנו איתכם כוחות-על של חשיבה יצירתית, דיוק וחידוד תכניות ושיטות עבודה, יכולת הדרכה והנחיית קבוצות, ולצד כל זאת – תקשורת בין-אישית חיובית אשר מאופיינת בפתיחות ובשותפות מקסימלית עם נציגי הארגון.
נשמח לספק עבור הארגון שלכם ערך רב, שיבטיח החזר השקעה כלכלי-חברתי-סביבתי. להמלצות עלינו בקרו בעמוד הבית שלנו.

********

עוד לינקים מעניינים: לכלי העבודה שלנו, להבנה טובה יותר של מה זו קיימות?, למאמרים נוספים וחומרים מעוררי השראה באתר עיינה, למידע על תכנית הלימודים לתואר שני בשבדיה ולהשארת פרטים באתר שלנו.

*******

מוזמנות/ים ליצור קשר, נשמח לדבר!

 

 

 

 

 

אירועים קרובים

  • אין ארועים במקום הזה
  • התכנים של עיינה – ייעוץ אסטרטגי לקיימות

    עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

    הצטרפות

    דילוג לתוכן