סוד החימר הירוק – מה סחה המסיכה? (מיוחד לפורים)

גוף בריא

בעולם הטיפוח הטבעי/אורגני, כמו באמת לאמיתה בעולמנו, הכל הפוך… ודווקא המסיכה מגלה לנו את הפנים האמיתיות והרבה מעבר לזה.
לכבוד החג הכי צבוע, קבלו איבחון אישיותי דרך מסיכה פשוטה שתוכלו לעשות לעצמכם ולהכיר את החומר הפשוט והעמוק הזה: חוואר ירוק/חימר ירוק.

בעולם הטיפוח הטבעי/אורגני, כמו באמת לאמיתה בעולמנו, הכל הפוך… ודווקא המסיכה מגלה לנו את הפנים האמיתיות והרבה מעבר לזה.

לכבוד החג הכי צבוע, קבלו איבחון אישיותי דרך מסיכה פשוטה שתוכלו לעשות לעצמכם ולהכיר את החומר הפשוט והעמוק הזה: חוואר ירוק/חימר ירוק.

סודות החימר הירוק

איבחון פניםאנחנו רגילים לחשוב על קוסמטיקה טבעית בהקשר של צמחי מרפא, שמנים ארומתרפיים וחמאות אקזוטיות, אבל עוד הרבה לפני עולם הצומח, עולם המינרלים מכין עבורנו קומפלקס ויטמינים וחומרי הזנה עשירים מרוכזים שישנו את עור הפנים מהמגע הראשוני.

בתרבויות קדומות השימוש באדמות שונות היה ועדיין נפוץ מאד בהקשר ליופי, ריפוי וטקסים מקודשים. מה יש בה באדמה שיגרום לך למרוח אותה בהנאה צרופה על הפנים?

האדמה עשירה במגנזיום, ברזל אשלגן, מינרלים וחומרי הזנה לגוף ולנפש, לא במקרה נוצר האדם מן האדמה.

באוסטרליה לדוגמא, שבט האבוריג’ינים נוהג לחבוש פציעות חמורות, שברים ונקעים באדמת חוואר אדום. אצלנו החוואר הלבן נמצא בשפע בנחל חווארים שבשדה-בוקר, ויכול לשמש כתחליף טיפולי אפקטיבי למשחות שיניים ומגוון מוצרים קוסמטיים.
החוואר הירוק מגיע אלינו היישר מצרפת, ונמכר בכל חנות טבע במחיר מצחיק ונמוך במיוחד. (אפשר גם לאסוף חוואר מנחל חווארים, או קיר המחצבה הישנה ליד בית-שמש)

מה יש בחוואר? מעל לכל יש לו יכולת מדהימה לספיחת רעלים, לחיטוי עמוק ולהעשרת עור הפנים, הרבה מעבר לכל מוצר סינטטי שתפגשו במדפי הסופר.

בערבוב פשוט עם מים מתקבלת משחה ירוקה יפייפיה אותה יש למרוח על כל אזור הפנים. מעבר ליכולת המיידית – להוציא שחורים, לייבש פיצעונים, לנקות לעומק ולרוחב את העור – יש לחוואר סוד נוסף: מאחר והוא סופח רעלים הוא מתייבש בצורה לא אחידה על עור הפנים. אזורי הפנים משקפים במפה ישירה איברים שונים בגופך.
הסנטר, לדוגמא, משקף את הרחם, בעוד הלחיים משקפות את מצב הריאות, וכך לפי האזורים שלוקח להם זמן רב להתייבש תוכלו ללמוד איפה יש לגוף יותר עומס. אישה במחזור לדוגמא, תישאר עם מסיכת חוואר יבשה כמעט לחלוטין מלבד הסנטר שישאר רטוב אחרון. וכך הלאה, על פי מפת הפנים של הרפואה הסינית.

תוכלו להעזר בתמונה הזו כדי לאבחן את עצמכם באופן ראשוני ובסיסי ביותר, ולשמוע מה סחה המסיכה…מפת פנים גדולה

 

הכנת מסיכת חוואר/חימר ירוק

חימר ירוקבכלי קטן או אפילו בכף יד ערבבו כמות שווה של אבקת חימר ומים, למשל כף אחת של חוואר עם כף אחת של מים.
ערבבו בעדינות עד להיווצרות משחה בצבע ירוק יפה שנוחה למריחה מרחו על כל אזור הפנים מלבד אזור העיניים.

המתינו 10 דק’ וכבר תוכלו לראות אזורים מסויימים שמתייבשים מהר ואחרים שיקח להם זמן רב יותר. העזרו במפה המצורפת.

כשכל המסיכה התייבשה יש לשטוף במים פושרים.
או להישאר עם המסיכה עד אחרי פורים…
חג שמח.

לתוכן זה נכתבו 9 תגובות

עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

הצטרפות

דילוג לתוכן