בית יער – בית ספר לקיימות מקומית

בית יער - בית ספר לקיימות מקומית

מקום

רחוב הבעל שם טוב 6
קרית יערם
California
מחוז לוס אנגלס

Next Event

No upcoming events

בית יער הוא בית הספר לקיימות מקומית של טליה שניידר – בית לפרמקלצ’ר ישראלי.

פרמקלצ’ר היא שיטת תכנון המעניקה לנו כלים יומיומיים ומעשיים להפוך את ביתנו ויישובינו לאזורים יצרניים, יצירתיים, פוריים וידידותיים לנו ולסביבתנו. דרך נעימה ואופטימית להשיג כל מה שאתם צריכים, דרך מה שיש לכם ממילא.

בית יער, בית משפחת שניידר היושב בקריית יערים, הוא גן העדן בפתח הבית שלנו. הבית הוא ‘מעט המחזיק את המרובה’ – הוא יושב על שטח זעיר של חצי דונם, אך בתוכו תמצאו את כל מה שיש לפרמקלצ’ר להציע, ויותר:
אגירת מי גשם, מים אפורים, מערכות קומפוסט מתקדמות, טכניקות מתקדמות לביות בעלי חיים, משתלה יצרנית, יער מאכל ויער מקומי, גינות ירק, אקווקלצ’ר, קצוות מפתיעים, דבורים, עשייה קהילתית ועוד. הוא מהווה מרכז לסדנאות וקורסים מקצועיים – המקום לרכוש בו כלים לחיים ירוקים, עמוקים ומתוקים. בית של עשייה סביבתית תוססת, משתלה בזעיר אנפין וחנות מלאה כל טוב – ממש חוות בודדים עירונית.

‘יער’ היא גם הוצאת הספרים האקולוגית היחידה בארץ – ספריה מודפסים על נייר אקולוגי ובדיו סויה שאינה מזהמת את מי התהום. כל ספרינו עוסקים בקשר העמוק בין אדם וסביבה.

טליה שניידר פועלת בתחום הקיימות משנת 1998, מעל 20 שנה. היא למדה פרמקלצ‘ר באנגליה, בהודו ובישראל וזכתה לקבל דיפלומה בפרמקלצ‘ר מטעם האקדמיה הבינלאומית לפרמקלצ‘ר. היא זו שהביאה לישראל את שיטת הפרמקלצ’ר והנגישה בספריה לראשונה את הידע המעשי הזה לקהל הקוראים בעברית. היא העבירה למעלה מ- 150 קורסים מקצועיים מלאים באקולוגיה מעשית (פרמקלצ’ר) והכשירה עשרות מורות ומורים ישראליים, בעוד רק לפני עשר שנים היא הייתה המורה היחידה בארץ. קרוב לגיל חמישים, היא ממשיכה ללמד במרץ במרכז שלה בבית יער ובמרכזים אקולוגיים שונים בארץ, בעיקר בסביבות הרי יהודה.

הקורסים והסדנאות מלאים בידע מדעי ופרקטי מתוך הבנה עמוקה של הקשר בין אדם ואדמה. את העקרונות הנלמדים תוכלו ליישם בכל מקום, בעיר או בכפר ובכל אקלים, והם יעשירו את חייכם ואת אופן התבוננותכם על העולם הגדול ועל העולם הקטן שבפתח הבית. לטליה גם קורס פרמקלצ’ר דיגיטלי מקיף, כולל תוכנית עבודה מפורטת ל – 7 שנים בשיטת “שפע בשבע”, השיטה שטליה פיתחה במשך שני עשורים בגינה.

אירועים קרובים

  • אין ארועים במקום הזה
  • עליך להתחבר כדי לבצע פעולה זו...

    הצטרפות

    דילוג לתוכן